Fandom

Ikkjepedia

Bingo

1 158pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Spill funnet opp av i oldtiden av prostituerte. Dette mye på grunn av krangling om hvem som skulle ta seg av neste kunde.

Bingo i dag blir stort sett i dag sett på som en psykotisk tilstand. En sykdom kan man si.

Professor MacGyver gjorde en undersøkelse på hvordan dette endret spillet endret sinnstilstand på eldre uskyldige damer, og resultatet var nedslående.

Testen gikk ut på å gå inn i et bingo lokale og rope Bingo! Professor MacGyver slapp unna med skrekken, først ble han lynsjet av 30 sinte gamle kvinner, og så bundet på føtter og armer og kastet inn i bakrommet på bingolokalet. Heldigvis klarte han å bite av tauene han ble bundet med og lagde et papirfly som han fløy avsted med, laget av ei eske med bingo kuponger.

left|thumb|200px

Konklusjonen på testen var at bingo lager et kvinnelig passiv aggressivt prostitusjons hormon. Det kan bevises med å tilby 2 ferdigutfylte bingo kuponger til ei gammel dame i bytte av sex. Hun sier ja uten å nøle.

Bingo skal derfor forbys innen juli 2008, og det er ventet store demonstrasjoner og opptøyer.

Stokker du forøvrig på bokstavene Bingo , får du ordet ginBo som ingen vet hva betyr enda. En tankevekker der.

--SteveOKnoxvilleBanan 11. mar 2007 kl.22:23 (UTC)

Also on Fandom

Random Wiki