FANDOM

Blondt hår er noe som ofte forekommer i nord-europa, spesielt Skandinavia og spesielt Sverige. Blondt hår har ofte vært tegnet på dumskap. Derfor har det i milliarder av år blitt laget vitser om blonde mennesker, oftest jenter og oftest svensker.

Hvorfor har noen folk blondt hår? De som har blondt hår har også ganske tynt hår, det betyr at håret vil falle av i tidlig alder, rundt 12-17 års alder. Rundt denne alderen mister de fleste blonde folk enorme mengder av hår, så det bare henger noen hvitaktige, grå tjafser i bakhodet.

Så svaret på spørsmålet ovenfor er: De som har blondt hår, er gjerne de som har et ønske om å miste hår i relativt tidlig alder.

Fake blondt hår Enkelte mennesker, spesielt enkelte kvinner og enkelte homofile/feminine menn, farger håret blondt ved hjelp av kjemikarler. Det er ofte et tegn på en særdeles uintelligent person som ved en feil, fikk utdelt mørkt hår ved fødselen, og ikke blondt. De føler ofte at de blir satt høyere krav enn det de har kompetanse til. Derfor farger de håret blondt, for at andre ikke skal sette så høye krav til dem. PS: Bleika/farga blondt hår, ser som regel unaturlig og gult ut, og man kan som regel skille mellom de naturlig blonde folkene, og de unaturlig blonde folkene.

HISTORIE:

Verdens første blondhode var vikingen Albert den Lille.

Also on FANDOM

Random Wiki