FANDOM

Borgen Edit

Borgen er en liten del av Asker med et ekstremt overdrevet "ghetto"-rykte. Resten av Asker er så skamfulle over Borgen at de ga dette område sitt eget postnummer: 1388. Selvutnevnte «Keegs» fra Nesøya, Landøya, Vollen, Risenga hevder folk på Borgen er «gangstas». «Gangsta»-stempelet gjelder ikke hele befolkningen, fordi Borgen blir delt inn i to deler, den venstre og den høyre siden av Borgenveien.

Den venstre siden av Borgen Edit

Sannheten er at det er bare den venstre side som er definert som en ghetto med dets grå/grønne høye hus, ved noe som refererer til Krydderhyllene. Det sier at det bare «pakkiser» lever her, men det er også noen feilplasserte etnisk nordmenn, som spiller julesanger i Juli. Går du videre kommer du til Borgens fremtredende Rimi forretning, og jo nærmere du kommer Asker sentrum, jo lengre inn i ghettoen kommer du. Venstre sider er også kalt East Side.

Den høyre siden av Borgen Edit

På den høyre siden av Borgenveien finner du de typiske Asker og Bærums millionkroner-villaene og bilene. Det er på denne siden du finnertennisbaner, trampoliner og lekre biler. Om sossene noen gang skal besøke Borgen er de påbudt å holde seg på høyre side av borgenveien. Høyre side er også kalt West side.

Borgen Ungdomsskole, den smeltende kjele Edit

Tenåringer fra begge sider av Borgenveien bytter skole til Borgen Ungdommskole når de blir 13. Blandingen av kulturer har ført til mange begivenheter som traumatiserer lærere så lenge de lever. Her følger en liste av populære spøker blant elevene:

  • Bæsje og urinere på garderobeteppene
  • Anbringe en pose med urin i medselevenes skap
  • Fylle piketoalettene med guppier
  • De klassiske "stinkbombene"
  • Knuse vinduene med hodene sine
  • Slippe inn høner fra nabobarnehagen
  • Låse andre elever inne på toalettet
  • Splatte mandariner i CP-menneskers nakke.
  • Ankomme skolen i finlandshette og med leke-gevær

Som da du sikkert forstår har ikke Borgen ungdomsskole Askers flinkeste elever, og kom på nest siste plass på oversikten over snittkarakter på ungdomsskolene i Asker i Budstikka.

På Borgen Ungdomsskole finner du også «The Grudge», AKA Halldis. Hun er et uhyre, som lever på å gi «anmerkninger» Hver eneste elev på Borgen frykter dette monsteret.

B1 Edit

På Borgen Ungdomsskole er det en klasse kalt B1. De er hoved*gangstah*-gruppen- med en leder som liker danse til Tokyo Driv. du ser han her!! http://youtube.com/watch?v=CzUDC2WPIYc

. B1 liker å disse alle. Spesielt «Challa».

På Borgen vi drikker masse JOLEBROS. Det er en stor konkurranse drikke mest JOLEBROS på en dag. Elevene på Borgen beholder alle de tommme JOLEBROS flaskene i deres garderobe.

Pass deg, eller så kaster vi leka kuler på deg!

C3 Edit

Det er en annen klasse på Borgen kalt C3. Denne klassen består av gale folk, nørder og folk som tror de er bedre enn alle andre. C3 er den siste klasse som ble laget for skolen. Derfor, består klassen av mange forskjellige typer folk. Klassen er også delt inn i to deler. "West side" er for den vestlige side av klasseromet, og er for den rike delen på Borgen. West side har også en egen kongelig familie. Den andre siden heter East side og er mest for ghettofolket. C3 er også kjent for sin spesielle stank.

B2 batty Edit

denne klassen er vel kanskje den mest tilbakestående gruppe mennesker som finnes (jeg er uheldigvis en av dem). livet her innbærer, sank om mattematiske problemer, her snakker de om hva de skal gjør og hvordan de skal gjøre dette. dette har skapt et veldig dårlig bilde av gruppa. som ligger vegg til vegg med den beryktede gaysene b1. som du leste over er denne gruppa ut etter å plage deg og alle rundt deg. de elsker og plage en jente som aldri er tilsted i klassen, nemlig challa. det er vel ikke mye å si om denne gruppen jeg er glad at jeg slutter til neste år.

B3 Edit

Denne klassen her er den som er mest blandet av alle til tross for at det bare er en fra India i hele fellesområdet. selve b3 er delt inn med to pult rader (ikke sånn pult). på den høyre siden så har vi de kule som rett og slett driter i skolen. disse er de folkene som vanligvis retter håret sitt inne på bøttekottet til vakmesteren. dette behøver ikke alltid å være jenter, men også gutter som ikke liker sit krøllete hår. på den venstre siden har det gjennom all historie sittet nørder. heldigvis sitter jeg på den høyre siden. disse "nerdene" diskuterer hvordan man på best mulig måte kan skaffe seg den beste programvaren til en PSP...

Vi ønsker ikke personbeskrivelse på denne siden, unntatt "fiktive" personer.

Also on FANDOM

Random Wiki