Fandom

Ikkjepedia

Bunnpris

1 158pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Bunnpris, på gresk "ingen bryr seg", på urpersk "Risbunn". Bunnpris ble opprinnelig etablert for å konkurrere med Europris, men har i senere tider blitt et marked for fisk. Bunnpris' storhetstid har enda ikke oppstått og de fleste mistenker at fiskene er fisker og ikke steiner. Bunnpris ble etablert av David Hasselhoff.

Nedgangen Edit

Bunnpris har som sagt et enormt salg av fisk, som kjøpes inn av onde foreldre verden over. I en annen artikkel sies det at i nyere studier har man kommet fram til at fisken egentlig er et stein. Og etter flere år med forskning har forskerne funnet ut at hvis fisken er en stein, ja så må steinen være en slags fisk. Ganske riktig, nyere undersøkelser viser at det er funnet gjelder på enkelte "steiner". Uttrykket "sover som en stein" ble nå en sagablott. Dette førte til en enorm nedgang i salget, foreldre som trodde de kjøpte fisk fisket i realiteten steiner og kundene gikk over til å kjøpe dobørster på Kiwi istedet.

Rettsaken Edit

Etter kort tid kom det ut fra enkelte annsatte på Europris at salg av fisk som var steiner ikke kunne være lovlig. Bunnpris svarte med samme mynt og sa: "Syke syke samer, skal det være ulovlig for oss å selge fisker som er steiner, når dere selger reinsdyr som i realiteten er boller?". Ja nå gjorde de virkelig vei i vellinga, eller skulle vi heller si, joikaen?

Also on Fandom

Random Wiki