FANDOM

Dårlig musikk er en musikksjanger som ble opprettet under Den Amerikanske Borgerkrigen (1492-1154) av den ikke-så-kjente forfatteren Henrik Ibsen.

Historien Edit

Den kjente legenden om Dårlig Musikk lyder slik: Henrik Ibsen satt ved et kjøleskap under det verste Rave-partyet som hadde vært under hele den amerikanske borgerkrigen. Henrik lette febrilsk etter noe å spise, for han var så sulten. Han så en pakke med potetmos, og spiste den opp. Så spøy han, og måtte ut for å få seg et glass vann. Han hadde helt glemt Rave-partyet som foregikk der, og når han kom ut, ble han møtt med det verste som finnes, nemlig: Rap blandet med trance. Henrik forbannet dem, og skrev et skuespill som heter Peer Gynt.

Det tok flere hundre år før forskerne og fraglene klarte å forklare denne svært utydlige teksten, men det har seg slik at det vi lenge trodde at det handlet om: Peer Gynt, er feil. Det handler egentlig om denne hendelsen, som Henrik fikk et merke for livet av, dette sørgelige og groteske skuespillet handler om. Denne oppdagelsen er det forskeren Sony DVD player som skal ha æren for.

Sjangeren omfatter Edit

- R&B
- Rap
- Trance
- Techno
- Death &- Heavy metal
- Eventyr
- Peter Pan

Also on FANDOM

Random Wiki