FANDOM

Grader av depresjon Edit

  1. Er der du går rundt å tenker at alle baksnakker deg.
  2. Da du er sikker på at alle går rundt å baksnakker deg.
  3. Da du er sikker på at alle går rundt å baksnakker deg til og med på MSN.
  4. Da du er sikker på at alle går rundt å baksnakker deg til og med på MSN. Og du begynner å kutte deg i armen med en smørkniv.
  5. Da du er sikker på at alle går rundt å baksnakker deg til og med på MSN. Og du begynner å kutte deg i armen med en brødkniv.
  6. Da du er sikker på at alle går rundt å baksnakker deg til og med på MSN. Og du begynner å kutte deg i armen med en slakterkniv. Og du synes at livet er helt meningsløst.
  7. Da du er sikker på at alle går rundt å baksnakker deg til og med på MSN. Og du begynner å kutte deg i armen med en slakterkniv. Og du synes at livet er helt meningsløst. og prøver å ta livet av deg med en vannpistol, men det går ikke fordi du angrer i siste minutt.
  8. Da du er sikker på at alle går rundt å baksnakker deg til og med på MSN. Og du begynner å kutte deg i armen med en slakterkniv. Og du synes at livet er helt meningsløst. og prøver å ta livet av deg med en vannpistol, men det går ikke fordi vannpistolen ikke er kraftig nokk.
  9. Da du er sikker på at alle går rundt å baksnakker deg til og med på MSN. Og du begynner å kutte deg i armen med en slakterkniv. Og du synes at livet er helt meningsløst. og prøver å ta livet av deg med en sprettert, men strikken sliter så du prøver igjen, men bommer på deg selv og treffer katta til naboen som hopper sint inn i skogen.
  10. Da du er sikker på at alle går rundt å baksnakker deg til og med på MSN. Og du begynner å kutte deg i armen med en slakterkniv. Og du synes at livet er helt meningsløst. og prøver å ta livet av deg med et tau, men da du henger deg i taket så sliter tauet. Du prøver igjen, men da går knuten på tauet opp.
  11. Da du er sikker på at alle går rundt å baksnakker deg til og med på MSN. Og du begynner å kutte deg i armen med en slakterkniv. Og du synes at livet er helt meningsløst. og prøver å ta livet av deg med en pistol, men da du skyter deg selv så har du glemt å putte inn kuler. Du prøver igjen, men da skjellver du sånn på hendene at du bommer og dreper katta til naboen.
  12. Da du er sikker på at alle går rundt å baksnakker deg til og med på MSN. Og du begynner å kutte deg i armen med en slakterkniv. Og du synes at livet er helt meningsløst. Og prøver å ta livet av deg ved å kaste deg ut gjennom vinduet i 10 etasje med en tidsinnstiltbombe plassert på baksiden av hodet. I tillegg har du en pistol i å skyte deg selv med. På veien under deg har du plassert en spikermatte. Under føttene har du teipet fast legoklosser, i tillfelle du skulle lande på beina. Rundt livet har du et kaldt belte. Du faller, men bomba gikk tom for strøm. Et flyttefirma erstattet spikermatta med en mykseng. Du hadde glemt å kjøpe kuler til pistolen. Du landet ikke på beina.
  13. Da du er sikker på at alle går rundt å baksnakker deg til og med på MSN. Og du begynner å kutte deg i armen med en slakterkniv. Og du synes at livet er helt meningsløst. Og prøver å ta livet av deg ved å kaste deg ut gjennom vinduet i 10 etasje med en tidsinnstiltbombe plassert på baksiden av hodet. I tillegg har du en pistol i å skyte deg selv med. På veien under deg har du plassert en spikermatte. Under føttene har du teipet fast legoklosser, i tillfelle du skulle lande på beina. Rundt livet har du et kaldt belte. Du faller, men bomba gikk tom for strøm. Et flyttefirma erstattet spikermatta med en mykseng. Du hadde glemt å kjøpe kuler til pistolen. Du landet ikke på beina. Heldigvis kom en lastebil og kjørte deg ned da du landet i senga.
  14. Da du er sikker på at alle går rundt å baksnakker deg til og med på MSN. Og du begynner å kutte deg i armen med en slakterkniv. Og du synes at livet er helt meningsløst. Og prøver å ta livet av deg ved å kaste deg ut gjennom vinduet i 10 etasje med en tidsinnstiltbombe plassert på baksiden av hodet. I tillegg har du en pistol i å skyte deg selv med. På veien under deg har du plassert en spikermatte. Under føttene har du teipet fast legoklosser, i tillfelle du skulle lande på beina. Rundt livet har du et kaldt belte. Du faller, men noen skyter deg i bakhodet.
  15. Da du er sikker på at alle går rundt å baksnakker deg til og med på MSN. Og du begynner å kutte deg i armen med en slakterkniv. Og du synes at livet er helt meningsløst. Og prøver å ta livet av deg ved å gnage av deg foten.
  16. Du dør av frykt for livet.

Also on FANDOM

Random Wiki