FANDOM

En emo er kul tenåring som helst vil vise at han/hun ikke vil følge soss/fjortis trenden. Emoer går i svarte/røde/rosa klær, hører på rå musikk (My chemical romance, Billy Talent, Green Day, Fall out boy og annet.), ser på selvmordskanalen(Cartoon netrwork) og har ofte farget håret svart, og lar det dekke halve ansiktet.

Fjortiser og Sosser som er sjalu fordi de ikke tør være like kul som emoer har begynt å spre rykter om emoer. "Emoer søker oppmerksomhet ved å klage over hvor forferdelig de har det. Ingen gir en emo oppmerksomhet da, så emoen fortsetter med å kutte seg, gjerne med barberblader, økser, sager eller andre skarpe gjenstander. Ingen gir emoen oppmerksomhet da heller. Ingen gir emoer oppmerksomhet før de er død. For emoer er irriterende dyr, som blir sett på som vorter på samfunnets plettfrie rumpe." Det de ikke vet at der er det snakk om Wemoer (wannabe-emoer) som faktisk som oftest var fjortiser eller sosser før.

Men de fleste som kjenner en emo vet at emoen er en av de snilleste, greieste og artigste av tenåringer som finnes. Emoer henger gjerne med andre emoer, men ikke nødvendigvis, fordi emoen trenger ikke folk rundt seg for å ha selvtillit.

Det mest vanlige stedet å være emo på er Lier vgs og ellers alle media og komunikasjons linjer i hele norge, der alle laverestående raser (soss, Fjortis) er hjertelig velkomne, fordi emoer er veldig tolerante vesener.

Also on FANDOM

Random Wiki