FANDOM

Fedme er en selvforskyldt sykdom som skyldes manglende selvkontroll, mental fattigdom, seksuell frustrasjon og sex med elger. Denne sykdommen er sett på som en folkesykdom, da dette jevnlig er blitt brukt som en unnskyldning fra de fetes side.

Fedme kan ha mange årsaker enn de nettopp nevnte. Blant annet må en ha en årslønn på 400 000 for å kunne leve sunt, ettersom prisen på en vare vokser proporsjonelt med hvor sunn den er. Som et eksempel kan en få en pose chips til ti kroner, mens man må lange ut med betraktelig mer for å få grønnsaker, frukt og lavkaloriprodukter. I Norge er fedme sett på som et tegn på fattigdom, stikk i strid med tidligere syn på forholdet mellom å være tynn og tykk.

Alle fete folk mangler ambisjoner og bor i leiligheter som foreldrene deres punger ut for. Det er også en evig sannhet at alle fete folk elsker dataspill og alternative virkeligheter. Fete folk holder også Meat Loaf som sitt ultimate ikon, ettersom han er den eneste fete personen i verden som faktisk har oppnådd noe.

Kurer mot fedme har fantest siden Norge ble dannet. En middelalderkur har aldri fantest, ettersom de eneste fete på den tiden var konger, jarler og andre adelige og ærverdige mennesker. Først i 2003 ble fedme sett på som et problem i Norge, ettersom hykleri og overfladiskhet da ble oppfunnet. Riktignok har spiseforstyrrelser blitt latterliggjort helt siden 1999, men disse bagateller av noen barnesykdommer har lenge vært ignorert i det norske elitesamfunn. Til dags dato finnes det desverre ingen kur mot fedme. Mange har foreslått selvmord som en kur, men dette har siden blitt avslått, ettersom det ikke på noen måte forbedrer helsen til offeret.

En rekke alternative behandlinger har dukket opp de siste årene. Blant annet verserer det en høyst tvilsom teori om at fysisk aktivitet og et sunt kosthold skal hjelpe. Denne kontroversielle (les: tåpelige) teorien har mange offer for fedme ledd rått av, ettersom det ville innebære at de ville måtte bli utsatt for en kur som var verre enn sykdommen. Det er allmenn viten at fete folk frykter mest av alt i verden å måtte bevege på seg.

Til tross for at antallet fete folk i Norge dobles hver måned, favoriserer fortsatt den korrupte regjeringen at usunn mat skal være billig, og at sunn mat, slik som alkohol, tobakk og grønnsaker fortsatt skal være svindyrt.

Also on FANDOM

Random Wiki