Fandom

Ikkjepedia

Fisk

1 158pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Hva er Fisk? Edit

Mange tror at fisken er en egen art med sitt eget slektstre, men nye studier derimot har funnet ut at fisken rett og slett er hvalsperm. Forskerene har dermed også funnet løsningen på hvordan Jesus klarte å "trylle" frem så mange fisk fra kjortelen sin; han var ganske enkelt utstyrt som en hval...

Hvorfor spise fisk? Edit

Det første mennesket som tok i bruk fisk som mat var Jonas (i hvalen). I hele den lange perioden Jonas befant seg i magen på hvalen, var "fisk" det eneste han hadde å spise. Nå lurer du sikkert på hvordan fisken havnet i magen på hvalen. (Svaret sier seg selv: Hvaler må jo også få lov til å drive oralsex?) Etter at Jonas kom ut av hvalen, ble han en sur og tverr mann. Han fant ut at den eneste gleden han kunne få var ved å plage andre. Derfor begynte han å servere denne grusomme "maten" (hvis man kan kalle det mat i det hele tatt), til små barn. Andre voksne med samme vridde tankegang så hvordan barnene plagdes med å måtte spise fisk, og dermed begynnte de også å servere fisk. Desverre har denne måten å torturere barn, blitt mer vanlig i den normale verden, og finnes nå i flere forskjellige varianter. Alle disse fiskeartene smaker helt jævli.

Also on Fandom

Random Wiki