Fandom

Ikkjepedia

Frelsesarmeén

1 158pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Frelsesarmeén Edit

''"The greatest movie of all time! Oh wait.. Nah, just forget that one". - Oscar Wilde's views on Frelsesarmeen

"Jæ tror'u mæ sluttæ å bablæ bullshitt asså, det ær jo berre unødvendi' vettu førr faen!" - King Harald on Oscar Wilde's sexuality.

"Look who's speaking now, biatch." - Oscar Wilde on King Haralds dumbness.

"Pie... ?" - A man on Frelsesarmeén.

En undergrunds sekt i Norge som utøver satanistske ritualer verden rundt. De er ansvarlig for klimaendringenene og oppløsningen av Soviet Unionen. Akkurat nå jobber de med sitt nye prosjekt som innebærer å ta total kontroll over Nord-Trøndelag.

Rekrutterings måte Edit

Frelsesarmeén, eller internt kjent som Dark Brotherhood rekrutterer folk ved å ofre ei geit bak huset til de som skal rekrutteress. Geita vil senere våkne til live igjen og ta en joik som forfører folkene til å bli med i sekten.

Utgitte album Edit

Frelsesarmeén har hittil gitt ut albumene: Det Blikket Du Sender Meg, Gir Meg Kreft, 1274 b.c.

Medlemmer Edit

Det er per i dag 4 millioner medlemmer av den kaotiske sekten som har spredd sin ondskap gjennom galaksen.

Lederne i Det Mørke Broderskapet består av Adolf Hitler, Frank Sinatra og Øystein Sunde. Det er rykter om at grunderen av denne sekten er den beryktede Onde Jesus som begynte med et par medlemmer fra planeten Tjoafriadrskvulpur og har vokst siden den gang.

Innflytelse på Norsk politikk Edit

Frelsesarmeén har hatt stor innflytelse på Norsk politikk gjennom århundrene. De fikk nemlig SV inn i Stortinget. SV står egentlig for "Satanistisk Vrede" som skal omgjøre alle i det Norske samfunn om til sine små slaver.

Also on Fandom

Random Wiki