FANDOM

Global Oppvarming er resultatet av store mengder av CO2 som slippes ut i atmosfæren. Disse mengdene av CO2 har økt konstant helt siden den Rød-grønne regjeringen «kom til makten». Mange tror at utslippene skyldes bil og fly ferdsel, men i realiteten forårsakes utslippene av speidere, som ikke er miljøbevisste og derfor brenner plastikk og annen skjit på bålene sine.

SkaderEdit

I dag vet vi at den globale oppvarmingen er menneskeskapt. CO2 utslippene øker hver dag og hvis dette fortsetter vil det snart nå et katastrofalt nivå, da er det ikke enkelt å forutse hva som kommer til å skje. Det vi derimot vet er at fisker vil dø, mennesker vil blø og utenriksministeren vil ikke lengre ha noe Storbritannia å dra til! Bøndenes avlinger vil skrumpe inn, og prisene på kål vil øke så dramatisk at den gjennomsnittlige amerikaner vil sulte. Afrika vil bli dekket av fjell og det vil bli flom, slik at den afrikanske befolkningen for første gang i sitt liv har overskudd på vann. De vil bade så lenge i vannet at de utvikler gjeller og svømmer vekk fra Afrika og angriper Ukraina. Sveits vil bli omgitt av hav på alle kanter, og befolkningen her vil ikke lengre kunne stå på ski grunnet vannskader på alpint utstyret. På polene vil det bli enda mer kaos. Krill vil dø ut, noe som totalt vil stanse produksjonen av Krill-smørbrød, som per dags dato er den største matkilden til Island.

--''Kakevoldtekt'' 4. sep 2008 kl. 13:12 (UTC)

Also on FANDOM

Random Wiki