FANDOM

Historien om GunsN' Edit

right|frame|Fra touren Apetitt for feler (LA 1990) Guns N' Roses var et populært klassisk band fra Australia, stiftet i 1988. De fikk platekontrakt ved at vokalisten surfet splitter naken på en hai, rett foran hele australias befolkning. De fikk kontrakt med plateselskapet Cheep Power, og slapp ut debutalbumet i 1990, kalt "appetitt for felespel". Den ble uhyre populær. Vel, bare blant 90-årige, tonedøve, tunghørte og døende gamlinger. Resten av platene deres var også bare egnet for disse. I 1992 slapp de ut "piano og tromboner", men i touren til dette albumet drakk vokalisten, Max Mouse seg drita, malte seg gul og strippa foran den fullsatte stadioen. Dette førte til at 2 medlemmer trakk seg. To nye kom inn, og i 1995 slapp de ut et nytt studioalbum kalt "bruk symfonien". Dette førte dem på riktig vei, helt til Max sparket alle medlemmene untatt pianisten. Max og pianisten giftet seg, og slapp det fjerde studioalbumet "gay er gøy" i 1998. Dette ble slaktet av kritikerene,og Max myrdet sin mann etter en litt for heftig duett. På ny tok han inn nye medlemmer. Medlemmene oppdaget alt for fort at Max var et forskrudd rævhøl, så de sparket ham i rompa, og gikk fra bandet etter ca 3 minutter og 15 sekunder. Da ble det nok for stakkars Max. Han ble sentimental og hoppet på emobølgen. Han ble sparket ut av hushaien sin og måtte leve på gaten helt til han tok sitt eget liv i 2002. Det siste folk så fra han, var at han tok på seg et selkostyme før han kuttet opp pulsåren på armen og kastet seg ut i Australias hav, der han ikke helt uventet ble fortært av haier.

Max sel

Max Mouse i sel-kostume

Hai

Haien som spiste Max

«Kong Harald IV om Guns N' Roses; -Fansen, det vil si meg, Kåre Willoch, Gro Harlem, og et par andre over 90 år, kommer aldri til å glemme Guns N' Roses.»

~ {{{2}}}

Diskografi Edit

  1. Appetitt for felespel 1990
  2. Piano og tromboner 1992
  3. Bruk symfonien 1995
  4. Gay er gøy 1998

Also on FANDOM

Random Wiki