FANDOM

HP, eller Hewlett Packard, som betyr Helvete Pokker på norsk er en amerikansk produsent av Personlige pinemaskiner og er kjent for å gi deg uante store doser hodepine. thumb|Et av HPs nyeste miljøvennlige produkter, for en grønnere hverdag.

Historie Edit

Hp ble grunnlagt av en tilfeldig og uviktig froskeforsker fra india på 70tallet. Han mistet en av de skjeldene Haggifroskene og utbrøt "Helvete Pokker!". Han realiserte raskt at dette var begynnelsen et dataselskap av verdensklasse.

Samtidig, gikk burgerindustrien i amerika opp kraftig etter lanseringen av HaggiBurgeren, som visstnok skulle bestå av frosk.

Etter å ha startet selskapet Helvete Pokker sammen med representanter fra de russiske og taiwanske mafiaassistentassistentene, altså assistentene til assistentene til mafiaen i russland og taiwan, bestemte de seg for å lage HP 1, en datamaskin bestående av en lysdiode og en posjon spaghetti. Dette ble ikke en salgsbombe, så HP var holdestedet for "Pappeskekunstentusiastklubben" fremtil de kjøpte opp det ukjente selskapen Compaq. Da ble det fart på sakene, og den første virkbare datamaskinen kom en eller annen gang på 90tallet.

Also on FANDOM

Random Wiki