FANDOM

Harry Potter er det geniale skaperverket om magi, som fins. Basta. Leser du Harry Potter blir du smart, tøff og magisk. Huzzah!

Bondevik.jpg

Fotografi av Potter (2003)

Sitat Edit

”Humlesnurr fotalte kuken sin aldri hva som skjedde med faren din... Jeg er din far. Let dypt inni deg, du vet det er sant!” - Lord Voldemort om Harry Potter

”Harry husket sine opplevelser på en annen måte etter at han fant ut han hadde schizofreni.” - Case Study om Harry Potter

”Harry og hans små venner går rett til helvete for å ha drevet med trolldom og magi.” - Ned Flanders om Harry Potter

"Harry hørte aldri på meg men det hadde vel gått til hælvete uansett."

        Albus Parsifal Ulrik Brian Humlesnurr om Harry Potter(tidligere fan av dødseterne)

Harry Potter er (var) en prostituert gutt som har tatt eksamen på barnehagen. Brillene hans ble laget av plastfolie fordi faren hans, Voldemort hadde voldtatt moren hans. Vennen til Harry har store problemer og han heter Petter. Hvis det ikke hadde hvert for Petter så hadde Harry Potter hatt lange armer. Det som skjedde var at Petter forvekslet armene til Harry Potter men tissen sin da han skulle onanere om natta. Harry fikk navet sitt fordi han ble forhatt av Kjell Magne Bondevik da han kom ut av munnen til moren. Men fødselen gikk ikke som planlagt, han skulle kommet ut av rompa. Da sprengte hodet til moren og Kjell Magne fikk problemer på barnehagen.

Kjente handlinger:

---

-1984: Ble født ut av munnen til moren hans.

-1984: Ble til en stor Svane da han lærte sin første trylle kunst.

-1988: Raner Lillestrømbanken sammen med MacGyver

-1989: Starter sin egen bedrift hvor han selger utslitte sokker.

-1990: Blir tvinga til å gå på Isolasjonskole på Galtvort.

-1991: Humlesnurr (også forvekslet med Kjell Magne Bondevik) blir sammen med Hermine, da blir Harry Potter sinna og tryller seg selv om til en emo

-1999: Harry Potter blir saksøkt av Gygrid for å ha gått inn på PC'n hans, hvor han så loggen til Gygrid. (I loggen stod det mange sider som linka til CTU sin hjemmeside)

-2000: Harry Potter er fattig på grunn av Gygrid og dreper han. Da finner han legimitasjonen hans i lommeboka, Gygrid er Jack Bauer fra CTU.

-2002: CTU infiltrerer Galtvort Høyere Skole for Hekseri & Trolldom, hvor de smoker og flasher Homlesnurr for besettelse av heroin og sprit.

-2005: Harry Potter blir pr0 gamer og slutter på Galtvort for å bli med på CPL team.

-2007: Harry Potter møter [TM] og blir skameid av slaB, reggz, blackdeath, shakèz og plasma. Ender med at Harry Potter henger seg selv utenfor treet i hagen din.

Harry Potter vil aldri bli husket, hvil i biter.

Generelt Edit

Harry Potter er en serie på åtte bøker, skrevet av J.R.R.Tolkien. Den handler om en liten gutt kalt Harry Potter, som har nesten uendelig med krefter og flaks hver gang han kommer i trøbbel. Bøkene er blitt angrepet av religiøse grupper, ikke fordi de er uenige i hva som står, men fordi bøkene ble utgitt i en fin lærbinding med gullkant som lignet på Bibelen, noe som gjorde dem usikre. I tillegg ble de liberale sinte fordi Harry overvant Hillary Clinton, i tillegg til at han mer enn gjerne vil gå på privat skole.

Harry Potter er hovedpersonen, og er sønn av Lilli og Jakob Potters sønn. Han begynner på Galtvort Skole for Altmuligmenn og Pottemakere for å bli pottemaker, men ble overført til magi-klassen fordi alle pottene endte opp som skjeve, snakkende monstre.

Harry's beste venn er Erik Cartman som han tok bakfra i barnehagen. Harry potter er den feite fyren som ødla for world of warcraft fra South Park

Personene Edit

Jakob Potter: Harry Potters far. Man tror han ble drept av Voldemort sammen med Harrys mor, men forsvant egentlig til Korea for å ta del i krigen.

Ronny Wiltersen: Harrys beste venn, best kjent for å være et bevis på at Gud ikke eksisterer.

Hermine Grang: Harrys andre venn. Hun innehar en spesiell evne til å bekjempe den beryktede ”Schriveblokken”.

Albus Pers... eit eller anna Brian Humlesnurr: Galtvorts rektor. Han fikk stillingen etter å ha pensjonert seg fra sin forrige jobb som guide for en hobbit-gerilja oppehengt i fingersmykker. Slur drepte Humlesnurr i bok seks (Spoiler Advarsel!) Kommer tilbake i bok syv som Humlesnurr den Hvite.

Severus Slur: En snill person som fortjener din medfølelse viss du ikke har lest bok seks, der han viser seg å være ond. Han er tremenningen til Miss Hardbroom fra Verste Heksen i Klassen-bøkene. Han drepte Humlesnurr i bok seks (Spoiler Advarsel!)

Han-du-vet: Harrys erkefiende #131, medlem av Bad-Guy-organisasjonens 16. lokallag. Hans navn må ikke nevnes. Han blir også kalt Han-Hvis-Navn-må-Være-Unevnt eller Voldemort... søren!

Fredrik Djevel: Harrys erkefiende #943, medlem av Bad-Guy-organisasjonens 8. lokallag. Han var stolt medlem av Galtvort-huset Fluffelwiffelpants. Skorpus drepte Fredrik, men skylden for hans død ble lagt på DHRNH (Det hvite-rare-navn-hus). Harry synes dette er feil.

Draco Malfang: Harrys erkefiende #1064, medlem av Bad-Guy-organisasjonens 19. lokallag. Han drepte ikke Humlesnurr... Slur gjorde det. (Spoiler Advarsel!)

Gulla Wiltersen: Jenta Harry elsker. Uten henne ville Harry vært like emo i den sjette boka som han var i den femte.

Noldus: Noldus er Harrys favoritt leketøy. Noldus som er en type gigantrotte,(må ikke forveksles med Kurt Nilsen, som er en hobbitrotte)ble fanget av Harrys bestefar i Hundremeterskogen og gitt i gave til Harry på hans fem årsdag. Noldus har samme funksjon som en barbie dukke og blir brukt av Harry som blant annet sex slave.

Weasley-tvillingene: Ronnys tvillingbrødre, Fred og Frank. Drømmeguttene til enhver nerde-jente.

Sirius:Harrys erkefiende #1 medlem av 18.lokallag. Snodig sans for trær særlig familietrær. Døde når han var i krig mot Humlesnurr på Antarktis.

Bøkene Edit

1. Harry Potter og Materialistens børs-råd

2. Harry Potter og kammers-musikken

3. Harry Potter og Fangen fra alderhjemmet

4. Harry Potter og Ildbransjen

5. Harry Potter og Føniksens fuglevenn

6. Harry Potter og professor "Tidligere-kjent-som-Halvblodsprinsen"

7. Harry Potter og dødstalismanene

8. Harry potter og runketryne Erik Cartman

Etter at ho blei ferdig med dessa bøkene skreiv ho to ekstrabøker, fordi ho fant ut at ho ikkje kunne skrive noko anna, og fordi ho holdt på å gå opp for pengar.

Bonusbok 1: Harry Potter og slanger på fly. Bonusbok 2: Harry Potter og den aaaalt for høye skatte-regningen. Joanne Range Rover Tolkien har også skrevet to andre bøker som hører til, hvor hun heller ikke orket å skrive for- og melllomnavnet sitt.

Fantastiske bøker og hvordan brenne dem – skrevet på grunn av sitt intense hat mot andre bøker som er mye bedre enn hennes egne.

Windex gjennom tidene – en tidslinje over hvordan Harrys ugle, Hedvig, har brukt Windex.

Harry Potter Grows Up.jpg

Harry Potter diskuterer noko interresant med Hermine...

Horny-harry-potter-738336.jpg

Harry Potter og Hermine djupt inne i den interresante diskusjonen. Harry er heilt med..

NC49100 Voldemort.jpg

Voldemort gjer eit halvhjartet forsøk på å danse sving.

Fruits and vegetables2.jpg

Dette har ingenting med Potter å gjere.

Spoiler for Bok 7! Deathly Hallows Edit

Dette er Faktisk ein Seriøs Post Redigert av --999 turn I denne boka bestemmer Harry seg for at han må finne og øyddelegge Voldemort sine siste "Malacruxar" (Gjenstandar som Voldemort har delt sjela si inni). Voldemort sine Marlacruxar er følgande stilt i rekkefølge etter når dei blei øyddelagt:

  1. Tom Venster si dagbok
  2. Marvolo sin ring
  3. Salazar Smydgar sitt kjede
  4. Helga Håsblås' sitt krus
  5. Rowena Ravnklo sin Tiara
  6. Harry Potter (berre malacrux-biten tå Potter)
  7. Nagini (Voldemort sin slange)

Harry, Ronny og Hermine Immiverer rundt i hele England på jakt etter Malacruxene og på flukt fra Dødseterne. De måtte ha noe som ikke magi kunne reparere for å kunne ødelegge Malacruxene. De viste at Basilisk gift ville gjøre jobben ettersom Harry hadde brukt det på Venster's dagbok 5 år tidligere. De finner ut av sverdet til Griffing har denne giften i seg og prøver å få tar i dt for å kunne ødelegge de Malacruxene de finner.

Smykket til Smydgar finn dei rundt halsen på Dolerosa Uffert (fra bok 5). Hun hadde Konfiskert det etter at hun så Mundgus prøvde og selge det i Diagonallmenningen. Mundgus hadde stjålet smykket fra Krynkel (Svaart's husnisse) som hadde blitt gitt det av sin herre. R.A.S:Regulus Arcturus Svaart (Broren til Sirius).

Kruset til Håsblås hadde Bellatrix låst inne i sitt eldgalme velv i Flirgott som er bevoktet av en Drage i tillegg til at en gnom må til for å åpne døre. Tilfeldigvis redder Harry en gnom som var med på å legge dette kruset inn i velvet. Han lover å hjelpe Harry hvis han får sverdet til Griffingi bytte. Så med gnomens hjelp bryter Harry og gjengen seg inn i Flirgott. Når de har hentet Kruset tar gnomen sverdet og roper på vaktene som og ikke bli medskydlig. Dermed må Harry flykte ut av Flirgott på dragen som voktet velvet. Ettersom de nå ikke hadde sverdet lengre kunne de ikke ødelegge kruset og måtte beholde det til de fant noe nytt.

Harry anntar at den neste Malacruxen er fra ravnklo og finner ut at en av de viktigste tingene Ravnklo hadde var sin Tiara. Mens de er på Galtvort henter Ronny og Hermine en av hoggtennene til Basilisken som Harry drepte i 2. klasse og staber kruset med den. Harry finner Tiaraen gjemt inne i Nødvendighet's rommet i et rom som hadde blitt brukt til å gjemme gjenstander siden Galtvort ble byggd. I det rommet møter han Malfang, Krabbe og Gurgel som prøver stanse han. Gurgel bruken magi langgt over hans krefter som fyller hele rommet med ødeleggene flammer som ødelegger alt de kommer over. Harry, Hermine og Ronny klarer og redde Malfang og Krabbe før de blir slukt av flammene men Gurgel ble stekt! Harry hadde klart å snappe opp Tiaraen men siden den var så brent av flammene ble den ødelagt uten at de trengte å gjøre noe.

Da bestemte Harry seg for å gå etter Nagini som Voldemort hadde plasert inne i et magisk bur som ikke magi kunne gjennomtrenge. Harry overhører en samtale i Hylehuset mellom Voldemort og Slur. Voldemort sier at han har tatt staven til Homlesnurr ut av graven og at det er den legendariske staven som er uslåelig i dueller. Men siden det var Slur som drepte Homlesnurr var det kun han som kunne utnytte dens fulle makt inntil en annen hadde vunnet den. Derfor dreper Voldemort Slur i hår om å få denne makten. Voldemort løper dermed inn i skogen for å vente på Harry mens Harry går bort til den døende Slur.

Slur sier at harry så se et av hans minner i Tanketanken. Harry går til Homlesnurrs kontor for å gjøre det ettersom Tanketanken stod der. Harry finner ut at Slur har helt siden han var 8-10 år vært forelsket i Lilly (Moren til Harry). Harry får vite hvordan han hele tiden har prøvd seg på henne mens hun ikke hadde så mye til overs for han. Harry for derretter vite at grunnen til at Slur gikk over til Homlesnur var at han ville at Homlesnurr skulle beskytte Lilly fra Voldemort. Til slutt får Harry vite at han selv er den siste Malacrixen og at Voldemort ikke kunne drepes før han selv døde. Dermed går harry ut i skogen forsvarsløs og lar seg blir drept av Voldemort.

Når Harry dør møter han Humlesnurr og de har en lang hyggelig samtale:P Homlesnurr sier at siden Voldemort's sjel var en del av Harry og siden harry ikke hadde forsvart seg hadde Voldemort drept sin egen sjel som var inni Harry i steden for Harry's. Dermed kunne Harry fortsatt leve og gikk til bake til liket sitt og gjennoplivet seg selv. Når han gjorde det latet han som om han var død så ikke Voldemort skulle drepe han igjen. Harry ble dermed bært fram forran skolen så alle kunne se at han var død (selv om han ikke var det). Voldemort sier at alle som fortsetter og kjempe ville bli drept mens de som ga seg ville leve. Nilius står frem og sier han aldri vil gi seg og Voldemort kaster valghatten på han(?). Nilius trekker Griffing's sverd opp av hatten og kutter hodet av Nagini!

Harry drar Usynlighet's kappen over seg og går inn i storsalen hvor Dødseterne nå begynnte og slåss for fullt. Harry finner Voldemort og går inn i en duel med han. De har en liten prat om det som har skjedd før de begynner og Harry bruker (HVORFOR HARRY HVORFOR!!!!) Eksitarmus mens Voldemort bruker Avada Kadavra. Selfølgelig må det skje noe rart her så dermed blir Voldemort's Avada Kadavra slått tilbake og Voldemort dør!

Navn på de som døde

Galøye, Lupus, Dult, Fred, Gurgel, Voldemort, Slur, Noldus, Rufus Grimst(den nye ministeren), Mange ukjente offere av Voldemort

Begrunning av tittel: Deathly Hallows Edit

The Deathly Hallows er tre gjenstandar laga av dauden ifølge eventyrene fordi tre brødre ein gang hadde klart og unnslippe han når dei skulle over ein sti elv. Som belønning ga han dem eit ønske kvar og dei ønsket seg følgande: Den første broren ønsket seg en tryllestav som ville overvinne alle motstandere den møtte, den andre broren ønsket seg en stein som kunne gjennoplive de døde og den tredje broren ønsket seg en kappe som ville skjule han fra til og med døden selv.

Staven til den første broren gikk fra trollmann til trollmann gjennom generasjoner og de tidligere eierne ble enten drept mens de sov eller drept i en duel hvor de var underlegene i krefter og antall. Voldemort får tak i denne staven ved å grave opp graven til Humlesnurr ettersom han hadde vunnet den fra Grindevald. Dessvere for Voldemort var det ikke han som hadde vunnet den fra Humlesnurr og dermed hadde han ikke den's overvinnelige makt. I et håp om å få den drepte han Slur ettersom det var han som drepte Humlesnurr og dermed ville han overta makten med å drepe han.

Steinen til den andre broren var lenge forsvunnet siden broren hadde begått selvmord når han fant ut at steinen ikke bringte tilbake de døde som fullt levende men i stedet som noen matrealistiske spøkelser (Liknende de som kom ut av tryllestaven til Voldemort når Harry duellerte han i bok 4). Denne stenen ble gjort om til en ring og klarte på en måte å havne i hendene på Voldemort's bestefar (som ikke hadde peiling på hvilke krefter som var i ringen). Voldemort gjorde den om til en Malacrux (den første som ble ødelagt) i uvitenhet som at det var en av de Deathly Hollows.

Kappen til den tredje broren holdt han gjemt fra døden til han ble gammel og han gav den vidre til sin sønn som vidre gav den vidre til sitt barn. Denne kappen gikk gjennom hans familie i århundrer helt til Harry Potter ble den neste i rekken.

Advarsel: Tror jeg hadde mange skrivefeil siden jeg ikke har gått over teksten enda.

Mer kommer!...

Frå Ikkjepedia, ein Uncyclomedia wiki.

Also on FANDOM

Random Wiki