Fandom

Ikkjepedia

Hilter

1 158pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Om Hilter Edit

Adlof Hilter er Hitlers tvillingbror, han var analfabetiker og hadde en spesiell plan sammen med Hitler. Han hadde ikke snørrbart og heller ikke noe hakekors på seg, han hadde hår, ja mer enn en ape til og med. Mer enn apenes konge, Martin, ja, som dere sikkert har gjettet, så var han en hund.

Planen Edit

Planen deres var at Hitler skulle skulle starte med å ta over Europa, Afrika og så Asia. I mellomtiden skulle Hilter smyge seg ubemerket over til alaska og drepe alle jødiske eskimoer som var der. Han skulle bygge en flybase der som ikke skulle brukes, den skulle bare være der å vise at de kunne bruke opp så mange ressurser de bare ville. Dette gikk ikke særlig bra, Hilter hadde med seg en bataljon på 13 mann og rasjonene deres var 4 bønner, de hadde også masse snø de kunne bruke der borte. Da slaget startet fant Hilter raskt ut at en snøborg ikke klarer å stoppe kulene fra er gevær. De kapitulerte og dro til ødemarka for å fiske, de fikk 13000 millioner milliarder fisk men fant ut at alle av dem egentlig var steiner. De tok dem tilbake til Tyskland og prøvde å etablere Lidl, ingen i Tyskland kunne kjøpe noe der og de gikk konkurs. De solgte all fisken sin til Bunnpris (som fortsatt selger den som "Fersk Fisk" i sine butikker over hele Norge).

Adolf var som kjen homofil, og utviklingen hans var at jenter var noe tull!

Also on Fandom

Random Wiki