FANDOM

James "creepyface" Bond ble født 999.januar 1792.Han er ein av ledarane blant dei tilbakestående.Han er kjent for sin norske lusekofte, sin AK47 og sin deltakelse i flere uinterresante slag.

"Creepyface" Bond vokste opp i India. Han var den ukjente sønnen til Karl "Dirtyface" Radek og Ivan den gode. Ettersom begge foreldrene var i faste forhold med andre, ble dette dysset ned og unge James ble holdt skjult.

I 1800 dro James i sin første krig. Det var krigen mot Napoleon. Der ble han fort berømt for sin feighet og sin bruk av revolver. Han ble også kjent for å utvikle verdens etter hvert mest brukte våpen; ABBA på fullt mot fiender. Dette fikk fienden til å dø, spy, krype og be om nåde.

I 1881 fikk James problemer med kjæresten til sin pappa (nr. 2). Som kjent var Ivan den gode i denne perioden i lag med vokalisten i Helloween, Andi "Panda" Deris. Han var ikke akkurat overhappy over kjærestens sidesprang, derfor bestemte han seg for å lage aprikosmos ut av James, som var resultatet av dette "rosenkålforholdet", som han kalte det. James måtte flykte til sin far "Dirtyface" Radek, som tilfeldigvis ble født dette året. Han bosatte seg i Kirgikstan, der han deltok i mange kriger. Han ble terrorist, og i 1991 støttet han Mordoc og Sauron da de prøvde å ta over verden.

Etter at krigen var over, og det eneste Sauron hadde oppnådd var å lage en stor haug stein, gikk det opp for James "Creepyface" at han hadde begynt å bli gammel. Han tok et par plastiske operasjoner, og fikk tilnavnet "creepyface". James Bond lever den dag i dag, han ble sist sett på kino i mai i år. han er sammen med donald duck og de lever et herlig homseliv i hamar. Dette forholdet brast ettersom sex-livet ble en smule komplisert, når en ikke vet hvordan man skal stikke vesleper inn i en and som verken har mus eller endetarm.

James Bond vodka ma 183542c

James "Creepyface" Bond rett etter de plastiske operasjonene

Hl Valdemar Undergjoereren

Ivan den gode

Bikkje

Den nice bikkja til "Creepyface"

Grus1hh

Resultatet av Saurons krig. Dette er egentlig Barad-dur. Legg merke til skyggen av gravemaskinen til venstre i bildet.

Also on FANDOM

Random Wiki