Fandom

Ikkjepedia

Jesus

1 158pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Jesus er en jamaikansk pusher som døde av Kennel Hoste. Jesus var blodig avhening av snus og gress.Jesus er kjent som den homosexuelle pedofile mannen med hvit fin kjole og hippie sveis. Alkoholen var jo alles fiende, derfor "elsk din fiende" Derfor ble det mange fulle folk i verden. For å kunne skaffe penger nok til all spriten, var Jesus nødt til å skaffe til veier 30 gullpenger hver eneste dag. Han var Maria Magdalenas hallik, han smuglet også vin og narkotika til Norge. Jesus startet til og med en gartnerkjede. Ikke engang den lukrative smuglingen gav Jesus inntekter nok til å dekke behovet sitt. Derfor begynnte han som på sin karriere som historieforteller og svindler. Med tiden samlet han et følge på 12 personer. Med så mange medhjelpere ble det ikke vanskelig å utføre stunts som for eksempel å helbrede spedalske mennesker. Måten de som regel gjorde det på, var at en av medhjelperene løp inn i byen kvelden før Jesus skulle komme. Han kledde seg i filler og sminket på seg sår, slik at han så spedalsk ut. Dagen etter kom Jesus, og med brask og bram "helbredet" han sin spedalske venn. Når det var gjort, klappet alle tilskuerene og gav Jesus pengegaver. Etter et slikt stunt plantet han alltid et aprikostre og risset inn i barken; "Jesus was here", "flotte aprikostrær tilsalgs" og "knull til hun er full, -Magdalena er billig og braBM Jesus" . Under denne perioden pleide Jesus og Lucifer(Satan) å samles på onsdagskveldene for å lage helvette i historien. Da satt som regel Magnus å spilte rock musikk for dem.

Disse stuntene gav etter hvert Jesus ry til å kunne gjøre litt av hvert. Grunnen til at Bibelen inneholder feil som for eksempel at Jesus gikk på vannet,og andre litt for utrolige sprell, er at det var Kjell Magne Bondevik som skrev den i en litt for ruset tilstand. Kjell Mangne hadde kompisrabatt på spriten, og fikk stadig vekk litt for mye. Det gikk ofte rundt for ham. Engang han og Jesus hadde pimpet og drukket hele kvelden, måtte Jesus lette på trykket. Han gikk ned til vannet, og i det han slapp ut trykker stønnet han; "ÅÅÅÅ gud "og "FADERN" like etterpå da strålen traff leggen hans. I rusen tolket Kjell Magne at Jesus sa at gud var hans far. Og hvis Jesus sier at Gud var hans far, så stemte det, mente Bondevik. For Jesus var til å stole på, han var spriten!

Jesus levde hardt, og døde ung. Han ble et offer for en litt for hard S&M lek med noen Romerske soldater.

Jesus' siste ord var: "I'll be back!!! and when I'll be back, I will fuck all the guys on earth. Cause McGyver told me so And you all know that he's the brain of all brains!"

left|thumb|140px|Jesus, bibelens alkis

Also on Fandom

Random Wiki