FANDOM

Oppvekst Edit

Jokke er en albansk-norsk same som har bodd i en hule hele livet sitt. Han ble unnfanget som et resultat av farens nekrofilpedofile legning. Han er mentalt tilbakestående og har en seksuell tiltrekning til esler, og er også nekrofil som sin kjære far. I sin barndom ble han ofte slått og voldtatt av den nekrofilpedofile faren hans, der han også ble bedt om å spille død, pga farens nekrofile legning.

Seksualliv Edit

Han har en fortid som eselrunker, men jobber nå som "Satans Little Bitch" der han spiller flere spennende roller i sado-masochistiske rollespill. Han bor nå langt vest i tir na noir, også kalt helvete, der han nyter synet av mennesker som brenner. Han reiser ofte opp til jorden for å ha det gøy, og blir av den grunn kalt for lommemannen.

Den 14 januar 1999 foretok han en ribbeinfjerningsoperasjon, for å ha mulighet til å utføre blowjobs på seg selv. Dette trodde han var et nødvendig inngrep etter 47 år som jomfru, men det var egentligt ikke nødvendig, i og med at han fikk jobben som "Satans Little Bitch" bare måneder senere. Moren er mann, noe som kan være grunnen til hans underlige måte å være på. På fritiden, når han ikke suger seg selv, råner han rundt i sin deathmachine, der han sjekker opp sekstiåringer på den lokale dagligvarebutikken.

Rehabilitering Edit

Leger karakteriserer ham som en spilleavhengig alkoholiker som lider av ekstrem sengevæting, noe som er et problem for den evneveike voldtektsmannen. Han har nå gått med på å delta i et program i regi av staten for å prøve å normalisere den ekstreme mentaliteten hans, men de 20 personene som skal jobbe med han døgnet rundt de neste 2 årene har allerede omtalt prosjektet som håpløst.

Also on FANDOM

Random Wiki