FANDOM

Jomfru Maria er en myte! Hun påstås å være moren en en fyr ved navn Jesus. Men jomfrueligheten til denne kvinnen kan sterkt settes i tvil. For selv om hun engang fødte en jomfrufødsel, så betyr ikke det at hun var jomfru for evig. Jeg tipper at hun og Josef giftet seg kjapt etter Jesu fødsel og humpet på som kaniner etter dette.

Selve navnet kan heller ikke stemme for ingen kan vel hete Jomfru til fornavn? Og er Maria er vel ikke et etternavn? Spør Gud... Jomfru betyr at man ikke har hatt Den daglige trimmen, å det er jo sånn man blir foreldre, for det har Morra di sagt! Men for å si d slik, så er det en fantastisk dekkhistorie. Hun greier å bli på tjukkenpå en eller annen fest med en fyr som het josef, eller noe slikt, ikke at hun vet. Og når hun skal forklare til folk hvorfor hun er gravid, selv om hun ikke er gift(noe som er en synd), så bruker hun den fantastiske forklaringen om at "Gud" gjorde det. Jeg ble voldtatt av "Gud". Og det verste med dette, er at folk trur henne. Så nå er vi tvunget til å gå i kirken for å hedre en "påstått" voldekt av en allmektig gud, når vi alle vet at hun hadde utenomekteskaplig samleie med en taxisjofør fra Calcutta... Forkastelig sier jeg, forkastelig... Et mer passende navn for Jomfru Maria kan være Ikke-fullt-så-jomfru-allikevel-Maria.

Also on FANDOM

Random Wiki