FANDOM

Kjenne betyr at du har kjent noen og ikke liker måten de spiser på. Personelig kjenner jeg mange mennesker, men en gang kjente jeg en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som kjente en som hadde drept utallige mennesker og helst ville ta selvmord.

Also on FANDOM

Random Wiki