FANDOM

Klanen.

Klanen, eller Bonde Team-Klanen som de er bedre kjent ved, er en av Norges værste supportergjenger.De holder med østkant-laget Vålerengen Idretts Forening( VIF, enga eller MAIF). Kjennetegnene til en ekte Vålerengen supporter er at han/hun er naiv, benektende, narkoavhengig alkoholisert bonde med dårlig sangstemme. De er også kjent som de nest største bøndene i Norge etter LSKs supportergjeng, Kanarifansen.

Det er ingen grunn til å frykte en Vålerengen supporter, selv om det er akkurat det de vil at du skal være. De er harmløse helt til du gauler en Rosenborg eller FC Lyn Oslo -sang. Da angriper de deg i flokk og river av deg hodet akkurat som nazi-zombiene i den norske filmen "Død snø". Klanen er som sagt Vålerengen fans, og er derfor håpløst forelsket i Martin Andresen, Freddy Dos Santos, Mohammed "Moa" Abdelaoue, Daniel Fredheim Holm og Troy Perkins.

Martin var kaptein på Vålerengens A-lag, helt til han trakk seg fra den stillingen, da han hadde for mye å gjøre på jobben( Martin er nemmelig sponsor, trener, manager og fast kunde på McDonalds. Da kan man skjønne at det å være kaptein ville være ALT for mye for lille sutrekoppen). Han kom til det lille jentefotball-laget i forkant av 2008 sesongen og sa han skulle føre Vålerengen til seriegull samme sesong. Klanen, naive og intetanende som de er, trodde selvfølgelig på hans galskap. Seriegullet ble det ikke noe av, det vant nemmelig verdens aller, aller beste fotball lag: Stabæk IF. Vålerengen kom på en velfortjent 10.plass.

Konklusjon: Matin er dum og feit, mens Klanen tror på all den shiten som kommer ut av kjeften på'n.

Also on FANDOM

Random Wiki