Fandom

Ikkjepedia

Kvinnen

1 158pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Kvinnen er en utsøkt kompleks og finurlig skapning. Således bør hun behandles med respekt og varsomhet, ettersom komplekse og finurlige skapninger ellers har en lei tendens til å eksplodere. (Gjerne i fjeset ditt.)

Apropos eksplosjoner har mange kvinner et rikt følelsesliv, spesielt i tiden rundt menstruasjonen, og det er svært feil å le av en kvinne som gråter av Disney-filmer, strandede babyseler, barna i Afrika eller Yssen/Valla-saken. Det er også alltid svært feil å kalle en kvinne "fitte", "hore" eller lignende, skjønt mange menn gjør dette i den tro at det a) gjør dem overlegne og b) vil gi dem sex. Årevis med evolusjon har bemerkelsesverdig nok aldri tatt livet av denne myten.

Kvinnen elsker dessuten å kommunisere, men som oftest er det likevel umulig å forstå hva hun egentlig sier. (Av og til forstår ikke kvinnen seg selv engang, men hun forventer gjerne at du skal forstå henne. Selv om du ikke aner hva hun mener, lønner det seg imidlertid å nikke og smile og se forståelsesfull ut, og eventuelt supplere med komplimenter.)

I en samlivssituasjon vil kvinnen med jevne mellomrom oppføre seg som om det er noe galt. Da er du påkrevd å spørre henne om det er noe i veien. Dersom du spør, vil hun svare at det ikke er det, og dette betyr at det er noe galt. Det betyr også at du selv bør forstå at du har gjort noe helt forferdelig, og du bør absolutt vite hva det er, særlig ettersom hun aldri kommer til å fortelle deg det. Finner du ikke ut hva du har gjort, finnes det ingen korrekt respons i denne situasjonen, og livet ditt vil således bli et evig helvete.

Noen kvinner er dessverre svært sensitive i forhold til vekt. Spør en kvinne deg om du tror hun har lagt på seg, må du alltid si "nei, selvfølgelig ikke", spesielt dersom hun faktisk har gjort det. "Nei, selvfølgelig ikke" er for øvrig også et godt svar til spørsmål som "hender det at du fantaserer om andre?".

Om en kvinne uttrykkelig hevder at Valentinesdagen er noe tull og hun gjentar dette standpunktet opptil flere ganger, betyr dette at hun ønsker seg roser og konfekt og søte kort med hjerter på, og at hun kommer til å hate deg dersom hun ikke får noe. Du bør for øvrig også gi kvinnen blomster ved andre anledninger, men ikke for ofte, da dette kun vil føre til at hun blir overbevist om at du har dårlig samvittighet fordi du er en utro idiot. Sånn sett vil dette som oftest føre til en runde av "Er det noe i veien?", som du allerede burde vite at du ikke vil komme levende fra. Noen kvinner vil i tillegg føle seg så såret at de stjeler visa-kortet ditt og bruker det til å betale for trøsteshopping, en privatdetektiv og en gigolo med stor tiss.

Rent ellers er det høyst utilgivelig å glemme kvinnens fødselsdag. Du kan imidlertid med fordel glemme hvor gammel hun blir, særlig etter at hun har passert 30 - i alle fall såfremt du gir uttrykk for å tro at hun er yngre enn hun er.

Uansett alder og grad av kompleksitet fyller kvinnen verdifulle roller i samfunnet. (Eli Hagen, for eksempel, påstår at hun fyller svært mange, men vi liker helst ikke å tenke på det.) Så til tross for at kvinnen er høyst umulig å leve med, er hun som regel også høyst umulig å leve uten, med mindre du er en homofil mann som på mystisk vis ble unnfanget av romvesener på en fremmed planet. (Dog hadde også mange homofile menn gått til grunne uten fag-hags.)

Also on Fandom

Random Wiki