FANDOM

Dette er en akuttmanual for menn for å forstå kvinner og hvordan de oppfører seg. For å presisere, temaet lar seg ikke utdypende forklare og dette blir kun et overfladisk forsøk.

Grunnleggende kommunikasjonsproblemer Edit

Eksempel på kvinne.

Kvinner er generelt et menneske av hunkjønn. Dette gjør at de tenker og oppfører seg diamentralt motsatt av menn. En mann vil av prinsipp ikke være istand til å forstå en kvinne.

Eksempel; sier en kvinne at plenen skal klippes så mener hun ikke at en trenger å klippe den nå. Hun mener den skulle vært klipt forrige uke. Av deg.

Eksempel; sier en kvinne at venninnen har et problem så mener hun at du har et problem, med henne. Venninnen og hun har sikkert alt snakket sammen og funnet ut at du er problemet.

Eksempel; sier en kvinne jeg ønsker å ha noen å være glad i så betyr dette at jeg er gravid og du har ikke fridd.

De grunnleggende og store kommunikasjonsproblemene mellom disse to variantene av samme art er vanskelig å definere utover at de er der. Det kan synes som kvinner er mer opptatt av å snakke om problemer enn å løse problemene. Dette fører til at enkle svar ofte er feil svar. På utsagnet – min mor kommer på mandag så er feil svar – jeg er borte. Riktig svar kan være – jeg klipper plenen selv om det er kort, og ikke er direkte relatert. Helt feil svar er – det er din mor selv om svaret er korrekt.

Fysiologiske forskjeller Edit

Kvinnelig fysiologi.

For å gjennomføre populasjonsøkning er kvinner utstyrt noe annerledes enn menn. Menn har et forplantningsorgan som har en utsatt posisjon og ofte kommer i klem. Det er observert tilfeller av barn som har hatt uhell på litt for høye herresykler, og også av og til at de har forsøkt en karriere som linedanser på toppen av et gjerde. Slikt får ofte et tragisk utfall og resulterer ofte i at individene får en nedsatt reproduksjonsevne eller at den bortfaller helt. I disse tilfellene vil ikke individet skifte kjønn, slik det er observert hos enkelte andre arter, men vil få en varig nedsatt reproduksjonsfunksjon.

Kvinner er også viselig utstyrt for å tilfredstille avkommets næringsbehov. I front er de utstyrt med to næringsproduserende organer, noe som ofte er et forundringsmoment for menn. Selv om disse organer er forbeholdt barns behov er de til stadig fascinasjon og ofte årsak til betydelige kommunikasjonsproblemer, da menn har lett for å henvende seg til dem istedenfor til kontrollterminalen på toppen av individet. Hvis du henfaller til slikt, så tell antall objekter du henvender deg til. Hvis det er flere enn ett objekt så bør du sortere ut hvem du vil snakke med. To er uansett alt for mye å kommunisere med for en mann.

I produksjonsfasen for å lage et nytt avkom bruker kvinnen en indre utposning, som i intervaller tilrettelegges for produksjon av barn. Før utposningen er klar for å produsere barn produserer den humørsvingninger. I denne perioden er det lurt å være forsiktig med kommunikasjon med kvinnen om hun befinner seg i nærheten av andre objekter som hun kan svinge på.

Endorfiners rolle i samlivet Edit

Endorfiner er kjent blant insekter, og kan tiltrekke hanner på lang avstand. Blant mennesker er ikke endorfinenes betydning fullt ut forstått, men det er kjent at bryggeresturanter stadig har kamper mellom kurtiserende hunner, spesielt i tiden for store rekesmørbrød. Den konkrete grunnen til dette er ukjent for menn, men det er et stadig tilbakevendende fenomen hver sommer.

Da endorfiner hos kvinner er langt mer subtile enn de vanligst forekommende blant insekter - det er sjeldent å observere kvinner og menn med lukteorganer som en middels svenskeantenne - blir det hyppig brukt kunstige endorfiner. Disse omtales ofte ved firmanavn til de respektive firmaer, for eksempel Boss sin Red woman og Dior sin tilsvarende. Selv om disse er effektive så kombineres de ofte med streng hygiene, og generelt er også kvinner kjent for å kreve dette av menn. I noen tilfeller vil de påtale bruk av Eau de Mann.

Diamant-substituttet.

I sjeldne tilfeller er det observert at menn har forsøkt kommunikative substitutter, på samme måte som enkelte fugler kan gi maken gjenstander. Skjærer har en forkjærlighet for blanke og glitrende ting, og slik også med kvinner. Diamanter fungerer som attraksjonsmiddel, men er sjelden en fullgod erstatning for hygiene og vett.

--HiFat 14. mai 2007 kl. 14:37 (UTC)

Also on FANDOM

Random Wiki