Fandom

Ikkjepedia

Lærere

1 158pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Lærere, er en spesiell og avansert fiskerase fra de russiske steppene. Disse ble i sin uroppvekst født opp på vodka, karsk og andre Alkoholiserte væsker. Dette gjorde at lærerne ble psykotiske og fikk stormannsgalskap. det har vært flere kriger der lærerne har prøvd å ta over verden, det har ikke lykkets til nå, en de er den mest utbredte rasen fisk i verden. Nå til dags bruker lærerne tiden sin på å hjelpe/plage unge mennesker med problemer de ikke ville hatt uten dem.

Ungdomsskolelærere Edit

Lærærne har siden fødselen også blitt lært opp til og plage elever. Særlig ungdomskolelærere er ondskapsfulle de har enda ett fag og plage deg med kalt Nynorsk som ble oppfunnet av Ivar aasen som antageligvis også var lærer. I tillegg har ungdomskolelærerne karakterer og sette. karakteren er ofte veldig dårlig om lærerne får viljen sin. Noe lærærne kan gjøre er og plage mindreårige til og skrive stiler og gjøre Lekser I fritida di.Lærerne organiserer seg på en såkalt skole som ofte er tilholdstede deres og elevene må komme dit jevnlig.

Kjente lærere:

Bjørn Tore (Glassøye) Grønsund

Also on Fandom

Random Wiki