FANDOM

megadeth er et italiensk hip-hop gruppe som ble til i 1995.alle medlemene er hemma untatt selve rapperen som er kongen av hellas.megadeth var til å begyne med veldig fattig.men en dag var de ute og gikk såg de en nedlagt fabrikk.de bestemte seg for å produsere albumet her,siden alle de andre plateselskapene hadde dødd etter de hadde hørt på dem.det første albumet var ferdig på 10 minutter,og hette"narko er min bussines".de solgte ingenting pga.at landet ba de ødelegge platen,eller så hadde de blitt hengt.i 1997 kom de med ett nytt album som hette"ny plate...men hvem kjøper".den eneste som kjøpte albumet var en homofil,80 år gammel sjømann med lungekreft og hash plantasje.deesunten var han døv,og hørte ikke hvor grusom mussiken var.i år 2000 ble megadeth kåret til det verste bandet noensinne.dette førte til at hele bandet(untatt formannen Shame lovegay)dro til island og giftet seg før de dro til irak og sprengte seg.Shame fant nye band medlemmer og slapp ut en ny plate i 2003 kallt "så styggt,så dårlig...så homo"dette ble en enorm sukksess på grunn av at det var så dårlig.forskere kjøpte det over hele verden,for å eksprimentere med det.Shame sa i et senere intervju at bandet hette megadeth pga at at foreldrene hadde død med en gang de hadde blitt født.i dag er megadeth husket some det verste bandet ever,og de holder på i en nedlagt hytte i tyskland.men de vil ikke slippe ut flere plater,om ikke de vil dø da.alt de gjør i dag er å reise rundt og holde konserter for mental-sykehus.dette vil de sannsynelig holde på med de 20 neste årene.

Also on FANDOM

Random Wiki