FANDOM

Mitt liv med The Beatles. Edit

Det er en bok som er skrevet av den kjente forfatteren Kjetil. Han bor i asker som ingen er sikker på hvor ligger... Men det er i Japan tror jeg. Han er den personen med høyest IQ i hele asker (ikke at det er så mye). Som alle vet er ikke beboerne i Asker kjent for så veldig høy IQ at det gjør noe.

Kapittel 1: Edit

Jeg veit veldig mye om The Beatles. Han er død nå tror jeg. Han er egentlig ikke så veeeeeeldig flink til å spille gitar men hun synger som en engel. Når hun slår på trommene løfter taket seg. Gulvet blir presset nedover så det blir varmt og godt. Av og til kan det bli så kaldt at folk dør.

Kapittel 2: Edit

Nå som the Beatles var på toppen var det noe de trengte, en pose peanøtter. Men i steden for fikk de seg en gammel og stygg maneger. The Beatles lå med henne. Nå var The Beatles så lei av å bare spille at de begynte å spille film. Den første filmen hun spilte i het ¨Gul undervansbåt¨ og ble en stor suksess.

Kapittel 3: Edit

The Beatles var nå blitt utrolig store og menesker over hele verden digget dem. Men det var fremdeles 2 som var mye større en dem: Elvis og Kjetil. De lagde en stor plate som alle kjenner nå. Den het 1000 sanger og hadde mange sanger som alle som er noe kjenner.

Also on FANDOM

Random Wiki