FANDOM

Han er terrorist, men han sier selv at det ikke er sant. USA har skikkelig lyst til å sende ham til Cuba, der han vil bli torturert, og tatt bilder av i i bare underbuksa. Forlovet med Didier Drogba. Mullah er også Jådd Harams største forbilde.

Fortid Edit

Mullah Krekar kom til verden en trist grå regndag. Verden gråt fordi en katastrofe var født. Etter at moren fikk sett hans avskyelige ansikt for første gang, kalte han for "Mullah Krekar" som på hennes pokemon-språk betydde "Molle krek dah!!".

Flere ganger prøvde hun å drukne han i en brønn etter å ha fått inspirasjon fra The Ring, men hun glemte jo såklart den idiotiske bøtta som hang nedi der, så han overlevde hver gang på grunn av det.

Etterhvert som lille stygge Mullah vokste til, merket han snart sin egentlige legning. Den stakkars enslige moren hans som hadde spart hans kjære jomfru-kusine til han, ble sjokkert da hun fersket han på sengen med en av sine egne lekekamerater.

Etter dette ble han sendt på galehus, siden moren hadde så veldig imot homofili, og så på det som en sykdom... Her bodde han i 30 år, før han klarte å flykte til Norge.

Kategorien inneholder en liste over kjente personer

Also on FANDOM

Random Wiki