FANDOM

Nerd Edit

En nerd kan se ut som en helt vanlig person men har som oftest en velutviklet hjerne innenfor et eller flere tema. Ikke at alle andre personer ser nødvendigheten av å kunne disse tingene som nerdene kan før de faktsik støter på et prøblem som bare nerder kan løse.

Nerder er også veldig glade i acronymer og har derfor definert NERD som Noen Eksperter Redder Deg, men ikke alle personer har vært helf fornøyde med dette acronymet og har kommet opp mer forslag som Nå Elsker Rune Deg eller Nuclear Extermination Radioactivity and Dogs.

Men selv om nerdene i seg selv er smarte på visse områder så betyr ikke dette nødvendigvis at de kan alt. De fleste nerder forstår seg på datamaskiner og ikke så mye på mennesker, akkurat som mennekser ikke forstår seg så mye på datamaskiner, eller nerder for den saks skyld.

Nerder har dessuten andre vaner enn de fleste andre mennesker når det gjelder livsstil. Mens de fleste menneske faktisk prøver å møte folk i den virkelige verden så holder nerdene seg til møter over internett og sex på secondlife. Dette fører selvsagt til en reduksjon av mennesker på den overbefolkede planeten vår, noe som betyr at nerdene nok en gang hjelper til.

Alt i alt så er nerdene en god ting for planeten vår. Og siden de stort sett er fredelige (så sant du da ikke fjerner strømtilførselen fra PCen hans) så går det fint ann å leve side om side med disse skapningene. Men husk på at du antageligvis kun får kontakt via internett.

Also on FANDOM

Random Wiki