Fandom

Ikkjepedia

Nesøya

1 158pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Glinser trynet ditt i brunkrem? Tror du at alle som ikke har penger i verden er der de er fordi de ikke jobber? Tror du at du selv gjør en innsats for samfunnet der du går og venter på en god jobb i faren dins bedrift mens du farter rundt på Nesbru Videregående og ødelegger for de som faktisk skal bli noe? Vel siden du ellers er ganske dum og ikke skjønner hvordan verden virker i alle ender, så må man bare si: du bor på Nesøya.

Nesøya er norges herligste sted. på Nesøyas lokale kiosk er det alltid action. Nesøya er for de som faktisk har litt penger å bruke. Hvis du er en av de som disser nesøya betyr det at du er missunelig på de rike > du er like fattig som en innvandrer

Kur for nesøyhetEdit

Men du kan alltids bli bedre! Trøst deg med at det er mange andre som deg som gjør sitt for å fremstå som annerledes, de driver blant annet med:

  • Å begynne å lede operasjon dagsverk, mens du egentlig bare bruker dette som en oppvarming til jobben du har fått garantert
  • Reise til et fattig land og late som om du bryr deg om dem, mens du egentlig skal sole deg.
  • Skrive under på en underskriftsaksjon for noe som Oslo-OL 2018 for å få det til å se ut som om du bryr deg om samfunnet, men det er mp3-spilleren som du kan vinne du er ute etter (oi, beklager, du har jo såklart fått en av far i julekalenderen din!).

Ta essensen av disse, og bli kvitt dem, dette er rett og slett ENKELT! Alle andre i verden unntatt de dustene du henger med, synes du er en teit keeg, og du får bare slutte opp med å bruke brunkrem, og kanskje tenke at det er annet i livet enn å henge med damer med svære briller og overfrisert og stelt utseende.

Also on Fandom

Random Wiki