FANDOM

Norsk, stammer fra ordet Norge, på nynorsk (Noreg,) på urpersk (mordi). Norsk er et gammelt språk som stammer helt tilbake til yer one, da en gutt ved navn gahag oppfant ordet "nigga". Utifra dette ordet utsprang mange andre ord som "homey", "gey" og "brunost". Norsk er et bredt språk som dekker hele Norge og søndre del av the niggas.

SplittelsenEdit

Etter at norsk hadde blitt oppfunnet, ble en revolusjon startet. Vi kjenner denne revolusjonen som "pisspreik". pisspreiken var en iherdig revolusjon igangsatt av Andresen, den gik ut på at norsken ble forvrengt og denne revolusjonen innførte uttrykk som "sidemål", "kjærleik" og "ondskap". Ondskapen som nå er et velkjent begrep, har sitt utspring i Nynorsk og enkelte hevder at djevelen snakker Nynorsk.

DialekterEdit

Det finnes mange etterlikningar av norsk, disse kalles dialektar. Den første dialekten er "n00bsk" og vart oppfunnet av kong Olav. Andre dialekter er stavangersk, trøndersk og nynorsk. Dialektar har dessuten ført til en rekke kriger som Gulfkrigen.

p.i.S.sEdit

p.i.s.s er mest kjent for sin hyllest til navnet/begrepet Per. De er forøvrig sterke motstandere av Nynorsken, og mange mener at initialene b.æ.s.h står for Nynorsk AntisSysytem Interesse, det er derimot kun omdiskutert.

TidslinjeEdit

Also on FANDOM

Random Wiki