FANDOM

Tegning av pusi. Tegnet av pusi selv.

Pusi er en gul og hvit kattunge med oransje striper og sånt. Pusi er egentlig snill. Hun gjør snille ting og sånt. Men hun er også slem. Hun synes det er gøy å skremme og plage folk så de blir sinte eller redde. Hun mener at hun er en engelpusi. Men hun mener også at hun er prinsesse. Eller alv. Eller ninja. Eller pirat. Hun greier ikke helt å bestemme seg. Uansett så er hun magisk, fordi hun er dragerytter.

Pusi liker drager. Det beste pusi vet om er kosedragen hennes. Hun elsker ham over alt på jord. Kosedragen til pusi er magisk. Det er jo alle drager. Men kosedragen til pusi er kosemagisk. Pusi liker å kose med kosedragen sin.

Kosedragen og pusi <3 Laget av pusi.

Pusi liker mye rart. For eksempel kjærlighet på pinne. Pusi liker best sånn rød, hjerteformet kjærlighet, som pusi har kjøpt på godtebutikk i både Oslo og Kristiansand. Dessverre har de ikke sånn kjærlighet der pusi bor. Pusi liker også andre ting. Som musikk. Pusi liker musikk. All slags musikk. Nesten. Pusi liker pling-pling musikk. Det er sånn musikk som sier pling. Pusi liker sånn ting som man snurrer på også går den rundt også kommer det fin pling-pling musikk. Pusi liker fine spilledåse-ting. Pusi liker også blinkelys. Det er fine lys som blinker. Pusi liker sånne skilt som de har i syden. Sånne som lyser og blinker i fine farger. Pusi liker fine farger som lyser. Pusi liker også regnbuer. De er fine. Pusi liker egentlig hele himmelen. Fine fargene den har og fine stjernene og månen og sola. Pusi liker naturen også. Fine skogen og fine fjellene og fine havet og alt det der. Det er fint. Pusi liker fine ting. Pusi er litt sånn barnslig, eller litt mye eller noe, så pusi liker leker. Pusi synes de er morsomme. Pusi liker lekebutikker. Og pusi liker kosedyr. De er fine og myke og søte. Pusi har mange kosedyr. Pusi vil gjerne ha flere også. Pusi liker morsomme hatter. Av en eller annen grunn synes pusi det er morsomt å være litt sånn rar. Pusi liker blomster også. De er fine.

Pusi kan være litt tullete. Pusi tror at vennene hennes synes hun er litt rar. Men det gjør ikke noe. Pusi liker å være litt rar. Kjæresten til pusi er også litt rar. Men det er bare søtt. Kjæresten til pusi er en veldig søt kosedrage. Nevnte jeg at pusi elsker ham over alt på jord? Pusi vil være sammen med kosedragen for alltid. Pusi vil alltid være hans.

Pusi har en god venn som kalles pusen. Pusi og pusen er søstre. På en måte. Ikke egentlig. Det blir litt rart, for pusen er søsteren til kosedragen også. Liksom. Uhm. Litt merkelig, det der. Uansett. Pusen er en katt. Eller en katteløve. Eller en katteildløve. Eller en sjøpus. Eller en vingepus. Eller bare en vingesjøkatteildløvepus. Uhm, ja. Pusen og pusi er bestevenninner. De er onde Shawr Miiaro'er.

En dag skal pusi flytte ned til der kosedragen bor, også skal de leve lykkelige i alle sine dager. Det vet pusi, for pusi vet alt... Unntatt det som pusi ikke vet. Men siden pusi ikke kan flytte helt ennå, så får bare pusi fortsette å bo der pusi bor nå en liten stund til, og fortsette og pønske ut onde planer og sånt som pusier liker å gjøre.

Skrevet av pusi =D bruker:pusi <-Klikkepå? x3

Also on FANDOM

Random Wiki