FANDOM

RHA Edit

Røyken og Hurums avis - også kaldt "Røyken og Mulens Avis". Dette fordi "Mulen" Slemmestads nåværende, lett oppjagede store sønn bl.a. frontet å få vann i et badebasseng ved skolen der. Er ap venn og spiller sammen med noen heavy rots musikre fra Oslo. RHA som lokal avisen også kaldes, har også innlegg som at "Mulen" utaler seg over en helside, med bilde av Mulen, om at det er trist at Norsktoppen er lagt ned. Avisen har ellers mye reklame fra tettstedene omkring. Denne blekka er noe av det sørgeligste lesestoffet man kan finne. De hadde for eksempel en artikkel om en lærer som hadde tapt et "leseveddemål" med klassen sin. Dermed ble han dunket i mel og vann. I faktafeltet som skal gi nyttig stikkordsinformasjon om emnet, stod det ingenting om lesing eller skole. I hele faktafeltet, fra topp til bunn, stod om lim. Ja LIM! For oss uvitende lesere er det jo bare nødt til å lese at mel og vann blir til lim. At hele artikkelen egentlig handler om lesing, se DET har ikke skribleren funnet interresannt å utdype... Et annet artig faktum er at de fleste navn er feilstavet. (bortsett fra MULENs) En ting må de riktignok få kreditt for; de har det med å overraske på forsidene. For ikke lenge siden var førsteside stoffet at det herjet en reflekstyv på Hurumlandet... Med andre ord så skjer det ikke så mye på disse traktene.

Also on FANDOM

Random Wiki