FANDOM

AAAAAAAARRRRRGGHHHH!!!!!!Edit

Ikke fortell meg at du faktisk klikket på denne siden her med overlegg for faktsik å lese den? Gjorde du det er du en dust og det er stor sjanse for at du røyker eller planlegger å starte med det.

Hvis det var et uhell, noe det for din egen sikkerhet MÅ være, kan vi slå fast følgende:

  • Rubriks kube er oppfunnet desverre
  • Rubriks kube skulle aldri vært oppfunnet
  • Men den ble altså likevel oppfunnet
  • Rubriks kube er et psykisk torturredskap. CIA bruker det for å få fangene til å gå fra vettet, før de deretter forteller om alle sine terrorplaner mot Bush, MøkkDonalds eller Microsoft.
  • Siden alle som prøver å løse den, blir gale, kan man ikke fortelle hvordan den egentlig ser ut. Bare du ser på den blir du lettere forvirret. Det antas at den er terningformet, og at det er like mange farger som sider, men man vet ikke om dette bare kommer av at synsnervene blir forstyrret av den psykiske forvirringsskaden.
  • Det påstås at noen nerder har løst den, men dette kan ikke verifiseres da alle som ser på en slik kube blir gale. De som faktsik greier å løse den, er uten tvil gale før de begynte.
  • Rubriks kube er helsefarlig.
  • Ifølge politivedtektene i Kardemomme-by, er det forbudt å ha Rubriks kube innenfor synsvidde på noen som helst offentlig plass mellom kl. 18.00 fra frediag til 23.00 på søndag.

Also on FANDOM

Random Wiki