FANDOM

Sandmo et urgammelt artsnavn som stammer helt tilbake til apene. I dag kan de få mennesker som er igjen av Sandmo-slekten lett gjenkjennes på grunn av deres enorme vekst av kroppshår. Ikke nok med at kroppshårene brer seg utover de største deler at deres kropps-flater, men også på ugjevnhetene; som mage og andre, mer delikate lokaliseringer.

De største delene av Sandmo-slekten er å finne brutalt stappet inn i et bilverksted med en dør som gir dem direkte kommunikasjonsmuligheter til eget kebabkjøkken. Kebab, sammen med cola, er nemlig den viktigste delen av dietten Statens råd for gal ernæring og minimal fysisk aktivitet har satt sammen for at den utrydningstruede arten skal bevares.

I tillegg til enorme matmengder, har visse utskudd i arten behov for å kjøre seg i hjel. Dette går for det meste ut på å prøve som best å krasje bilene sine i minimum 100 km/h i 40-sonen, og kan på en måte sammenliknes med buddhismen. Nirvana er altså å krasje. Oppnås denne krasj-nirvana-tilstanden, altså med livet i behold, blir man automatisk belønnet med en lik bil, men med betydelig større motorkraft, for å gjøre jobben skikkelig neste gang.

Det har lenge vært kjent at Sandmo'er har visse problemer med å tilpasse seg enkelte folkegrupper som lever i Norge på sommeren. Polakker har faktisk gått så langt som til å overfalle deler av arten pga å ha opplevd drittslenging over internett, og til dels høye kommentarer på 71-bussen fra Lier.

Also on FANDOM

Random Wiki