Fandom

Ikkjepedia

Slemmestad

1 158pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Plassert ved den fantastiske Oslofjorden. Som navnet tilsier er alle som bor der slemme. Slemmestad er er så full av dritt at befolkningen måtte finne en måte å bli kvitt all møkka på. De fant ut at de kunne produsere eternittplater av all overskuddsdritten, og derfor bygget de en fabrikk og begynnte å exportere møkka si til resten av Norge. Slemmestad har skylden for mye ugang her i verden. Heldigvis får ikke innbyggerene utreisetillatelse, og på den måten er ondskapen samlet. Heldigvis finner man alt man trenger for å leve i slemmestad; dop og horer. Stedet styres med jernhånd av Mulen, en gammel og "vis" mann, som forlengst burde vært plassert i et av de nærliggende hølene.

I de senere tider har det dessuten åpnet en helt fantastisk Menybutikk i disse trakter, og mange spekulerer i om dette er en slags dekkoperasjon fra Statens side. Det påstås at staten velger å overvåke Slemmestad på Fotballforbundets vegne, da stedet er overbefolket av fotballtalenter. Av de mest kjente finner man Magne Simonsen, som i løpet av sine 19 leveår har rukket å få med seg enkelte kamper for Tiippeligalaget FC Lyn fra Oslo. Dessuten har vi innflytteren Finn Gundersen som i sin aktive karriere både var innom landslagsspill for Norge innen både fotball og hockey. Han var også en av våre første utenladsproffer, da han som ung gutt prøvde lykken i Italia.

Also on Fandom

Random Wiki