FANDOM

Sossegutt?Edit

Kun ut i fra en Brunkrembærtes ståsted, kan man påstå at sossegutta er deilige. Sossegutta er et samlebegrep om de tenåringene som går rundt med femi pannebånd, og som bruker brunkrem. Dette tenner brunkrembærtene, som med andre ord synes at femi gutter i pubertetsalderen er deilige.

Kleskodeks Edit

Sossegutta bryr seg om mote, og bruker merkeklær. Koste hva det koste vil. Det faktum at plaggene de betaler tusenvis av kroner for, er produsert i en løen fabrikk i kina, som også produserer H&M XLNT-serie, betyr ikke så mye. Det er merket som teller...

Geografisk spredning Edit

Det store flertallet av de deilige(?)sossegutta bor i Bærum, eller på andre "høy på pæra steder". Dette passer særdeles bra med at mengden med brunkremsbærtene er konsentrert i sammme område. Vi snakker altså om en sosiologisk spredd mare.

Er fenometet farlig? Edit

Et forskerteam har nylig avsluttet et treårig studie av fenomenene "Sossegutter" og "Brunkremsbærter", og konkludert med at fenomenene heldigvis ikke er smittsomme.

Homsetendenser?Edit

Det er en vanlig missforståelse blandt arbeiderklassen at det er et overveldende flertall med homser i Oslo vest og på Bærumstraktene. Dette kan bekreftes at er fullstendig feil. Homser har mye bedre klessmak, samt at homsene hovedsaklig er langt mindre overfladiske og "høye på strå" slik som sossegutta er. Det at sossegutta bruker rosa og andre femi farger, skal ikke homsene belemres med. Ergo; slutt å mobbe homsene for at sossegutta prøver å kopiere dem.

Postpubertets sossegutter Edit

De fleste vokser av seg sossegutt tendensene. Likevel har det blitt observert en og annen sossegutt i litt eldre alder. Ari Behn er norges eldste og mest (desverre) mest kjente sossegutt.

frame|left|Norges eldste Sossegutt

Also on FANDOM

Random Wiki