FANDOM

Satan Diggar Denne Artikkelen

115px-Happysatan.jpg
Satan har lest denne artikkelen og funne ut at han likar han.
Det tydar at alle som les denne artikkelen vert dømt til evig
tid i helvete! Den einaste moglegheiten for å unngå dette er å hjelpe
til med å lage artiklar for Ikkjepedia.

Knorkator - hasenchartbreaker ajj.JPG

her ser dere albumcoveret på plata deires. Sputnik til høyre, Eminem til venstre og den skallede fyren i midten er Akon.

Sputnik er ein Norsk death metal rocker som starta ein gong kort tid etter at MacGyver skapte verda. Hans store gjennombrudd kom med superhiten "Nå Skal Du Grilles, Johanne". Dette var oppfølgaren til det meget omtalte "Back Fat" som var resultatet av samarbeidet med dei ultrakonservative kristenrockarane Akon og Eminem. Før dette gjennombuddet var han berre kjent i death metal undergrunnen, men han mistet mange av death metal fansen sin på grunn av at han jobbet med kristenrockare. Men fansen strømmet fort tilbake etter at det ble kjent at han, sammen med MacGyver og Sovjet bygde den aller første sattelitten i verden: Sputnik.

Fakta om Sputnik Edit

  • Vart født i år 589 e.MG (etter MacGyver) av Jomfru Georg Vimelsmeich i Dremelperchen i Øst-Tyskland
  • Sputnik lærde Gud å spele guitar.
  • Han har eit enormt ferieparadis i Ulan Bator, Mongolia.
  • 70% av platesalget hans skjer i Drammen, og 30% i Svinesund. Men det er dei samme folka som kjøpar dem, mens dei er på ferie.
  • Satan søkte om å være bassist i bandet til Sputnik, men han var ikkje ond nok.
  • I garasjen sin har han ei apekatt som er kraftig utsatt for radioaktiv stråling.
  • Han er sterkare enn Supermann, Hulken, Chuck Norris og han digre, Russiske boksaren tilsammen.
  • Sputnik er mannehora til Cowboy Laila
  • I eit radiointervju sa Sputnik ein gong "eg er den enebårne herskaren over verda! Dere må underkaste dere meg, ellers vil eg knuse deire med Guds høgre hånd!"
  • Kjent medlem av Vannpartiet

Also on FANDOM

Random Wiki