FANDOM

Kongeriket Sverige, også kjent som Norges Mexico, ligger på den østlige delen av den skandinaviske halvøy. Det har landegrenser til Norge i vest og Finland i øst. Den sentrale delen av landet har fruktbare jorder ut mot kysten og er landets industrielle sentrum. Her lages det i hovedsak snus. Faktisk bare snus. Den sørlige delen av landet er primært involvert i tobakkproduksjon: snus, potet, snus samt annen tobakkproduksjon. Det er samtidig landets tettest befolkede del. Befolkningstettheten er dermed 0,1 person pr kvadratmeter. Husk å bruke vernebriller neste gang du ser en svenske. Han stikker nemlig absolut vodka i øynene dine. Det du kan gjøre er å male et øye på munnen din, så du får det der isteden.

left|thumb|165px|Sverige ser i grunn ut som en p....

Sveriges største byer:

Stockholm- Liseberg- Lønneberget- Svinesund- En gymsal et eller annet sted der svensker har gått inne, men ikke klart å komme seg ut igjen p.g.a at det er en dør der.

Den gjennomsnittlige IQ'en i Sverige er på 16. Så de fleste svenskene har store problemer med å skjønne hvordan man åpner en dør.

Problemet til de fleste svenskne er at de bare trikker og snuser. Dette påvirker hjernene deres kraftig. I år 2006 hadde 78% av alle svensker problemer med å svare på dette enkle spørsmålet: Hvorfor trengs dører til alle rom? Dette var da altså bare 300000 som klarte å svare på. Vi kan da egentlig si at svensker lider av mongofili.

Statsministeren i sverige heter Emil Svensson. Her ser dere et bilde av ham:left|thumb|222px BRA SKREVET!!! :D

Also on FANDOM

Random Wiki