FANDOM

Sekten Telenor Edit

Telenor er en sekt med butikkmedarbeidere som liker å ha sex på tak mens folk fra Japan ser på. Telenor har mange kunder, veldig mange nordmenn sverger til nettopp dette fenomenet. Servicen er ikke alltid på topp og dette blir det klager av. Kjennetegnet deres er at de går med kyllingdrakter. De er veldig glad i fargen gul og derfor bruker bare gule ting. Det har vært rykter om at Telenor kontakt med aliens fra det ytre rom, men de benekter dette på det aller sterkeste. De ELSKER sitrongelè, har dårlige linjer og er slemme mot eldre mennesker. Lederen for Telenor er Ari Behn, han har ledet sekten siden 2003 da Carl.I Hagen fikk diarè av gelè, og måtte slutte i stillingen pga kronisk munndiarè.

Telefonsupporten Edit

I likhet med Ventelo er telefonsupporten veldig dårlig. Køene er uendelige lange, og som regel rykker du stadig bakover fordi gutta i bredbåndspatruljen har forkjørsrett når de bruker samme tjeneste for å "pinge" linja. En fordel med Telenor fremfor Ventelo er at man sniker i køen hvis man banner og sverter når du blir bedt om å svare ja eller nei for å komme frem til riktig sted.

Also on FANDOM

Random Wiki