FANDOM

Et tre er den type vekst som en skog kjennetegner seg ved å inneholde. Det finnes mange typer trær, alt fra Entene i Lord Of The Rings til Charlie Brown's Kite-Eating Tree.

Historie Edit

Trærnes historie strekker seg langt tilbake i tid, helt til rundt tiden da farge-tv først ble introdusert på markedet. Før denne tid fantes en type platkonstruksjon som ble brukt hovedsakelig som stativer for fuglene, men da oljeprisene gikk opp ble behovet for et annet type materiale grundig forsket på og man kom frem til det produktet man kjenner i dag. I riktig gamle dager, før Mozart ble født, lagde man trær av planker som man fikk fra lobotomiserte Enter. Dette var ingen varig løsning, og da Entene samlet seg i protest startet første verdenskrig.

Bruksområder Edit

Et tre kan brukes til ganske mye. Bl.a. blir State of the Art mikroprossesser lagd av høvelspon: "Woodchipping" - Derfor uttrykket "Å spikke en pc." Andre bruksområder kan være proteser som hovedsakelig er for sjømenn, fancy toaletter, trøndersko og farlig hjemmebrent.

Kjente trær Edit

Et av de mer omtalte trærne er "Pengetreet" (Må ikke forveksles med plantetypen man finner på blomsterhandelen) - Det har blitt feilaktig hevdet at "Penger vokser ikke på trær", men på en ekspedisjon til de fjerntliggende strøk rundt andesfjellene ble det funnet et eksemplar av denne sjeldne arten Dineros Monetaris. Dessverre ble det lille treet tagget ned av de lokale på hestekjerre med flammelakkering og det er til i dag ikke blitt funnet flere eksemplarer.

Et annet mye omtalt tre er det såkalte "Jentetreet". Det er blitt hevdet at det er fra dette jenter kommer fra, men det er til dags dato ikke blitt funnet bevis for denne mistanken. Imidlertidig er arten Jenter ofte glad i "Kjepp", "Staur", "Planka" og "Staven" - alle produkter som styrker overbevisningen om nevnte påstand.

Also on FANDOM

Random Wiki