FANDOM

Trøndere er en av de smarteste menneskerasene her i verden, trønderne har ågså 100% IQ! de som er nordmøringer har 12% IQ og det viser det meste. det er ikke lov å drive jakt på Nord-møringene, men flokkene holdes under kontroll. og normøringer er rabiate store fettberg.normøringene er henvist til Nord-Møre siden ingen andre ville bo i det hølet. Kontakt med trøndere kan vere noe av det smarteste du jør, de kan lere deg en enormt MYE. så trøndere kommer opprinnelig fra IQ land og IQ lander i trønderlag og kalles nå for tiden Ansteins sundet. det ligger utenfor det IQ fulle stedet Roan.

Et tips fra trønderne: ikke mat eller fang de ville dyra som kalles Nord-Møringer( de er både farlige og utrolig fettfulle dyr). Hva Nord-mørineger driver med er uvisst, men siden de ikke har IQ som mennesker er det sikkert ikke noe fornuftig.

Det finnes noen Nord-mørineger iblandt oss, men du kan lett kjenne dem igjen ved at de går rundt med sokker i sandalene og synger uforklarelige sanger om noe med Lyn tror vi. De ligner på kalkuner og lukter som noen. det var vel litt om trøndere og Nord-mørineger. Og ver forsiktig. og viss du vil ha MYE IQ raskt så:

  • Bli trønder
  • pass deg for Nord-mørineger
  • Snakk det avanserte og smarte språket Trøndersk
  • og skriv det avanserte språket trøndersk.
  • aldri si Itsje jør det. (som Nord-mørineger snakker)
  • aldri snakk Nord-norsk, da kan IQ'en din synke med hele 70%!

les mer om Nordmøringer!

-Pippoz

Also on FANDOM

Random Wiki