FANDOM

Trackmania er en som oftest kjent som en stor haug med ukjent guffe, som ingen helt forstår. Selv om mange påstår at denne guffen er mulig å kjøre, stemmer dette IKKE, bortsett fra hvis du har en supersonisk elg som trekker den. Flere og flere blir trukket inn i denne guffen, noe flere av de statlige Voodoo-doktorene på Coruscant mener kan føre til utryddelsen av de supersoniske elgene.

Utseende Edit

Denne guffen er som oftest grønn, men kunstnere som Nadeo har ofte prøvd å male den. Som oftest har dette endt med disse dødsfallene:

- 3 supersoniske elger

- 1 Kjell Magne Bondevik

- Et ukjent antall svensker (er estimert til 40 millioner, mye fordi svensker har en tendens til å være emo og kutte seg selv samtidig som de hopper inn i Trackmania)

I størrelse er guffen nå omtrent 300 kubikk-kilometer og er stadig økende. De fleste ville kan se den fra sitt baderomsvindu, bortsett fra Eli Hagen som har problemer med å se det meste.

Editor Edit

En fin funksjon ved denne guffen er muligheten til å endre på andre objekter. Molekyl-strukturen dens er omtrent som Supermann på speed, noe som ofte fører til denne egenskapen.

Det mest kjente eksemplet på hva Trackmanias editor kan gjøre er Michael Jackson, som har blitt redigert rimelig mye. Denne karens nese har blitt så ekstremt endret på at den er i ferd med å føde barn. Editoren har gjentatte ganger prøvd å forbedre nesa hans, men den har blitt immun, så det er ikke mye å gjøre.

Editoren er også det som lager veiene på Jorden og Coruscant. De har en tendens til å være svært kronglete og hullete. Det eneste tilfellet av værre arbeid er et annet veiselskap på Jorden, i landet Norge. Selskapet kalles Veivesenet og er kjent for å være universets største flause gjennom tid og rom. Editoren prøvde å fikse på dette også, men begynte å spy når den så hva Veivesenet hadde gjort.

Internett/LAN Edit

Etter at guffen slukte Bill Gates har Trackmania begynt å sende ut et nettverk for computere, som senere har blitt navngitt Internett. Dette fantes før Trackmania slukte mannen, men merkelig nok navnga de det likt. Denne funksjonen har brukes daglig av 400 000 pakk-samer og 3 millioner nomade-jøder, som søker etter svaret på dette spørsmålet:

- "Hvorfor er ikke tallet 39 verdt mer enn tallet 58 når det helt klar er mye penere og genetisk korrekt?

Also on FANDOM

Random Wiki