FANDOM

- Altså, hvem ønsker seg vel ikke en slik transmogrifiskaksjo... en slik trasnofigrakisj... trasjmigrafiksjch... en slik ting?

~ Egil Svartdahl om Transmogrifikasjonsmekanisme

- Mariannææææ!!!

~Gullars om det å rømme

GenereltEdit

En maskin som gjør objekter usynlige. Brukt av blant annet Mikke Mus.

Transmogrifikasjonsmekanisme i dagliglivetEdit

Transmogrifikasjonsmekanisme kan brukes i stort sett alle situasjoner, til alle tilbehør. Avhengig av verdensdel, vil du se at den kan brukes som både dueslag og oppvaskmaskin. I Nord-Korea brukes den tilogmed som ekstern livmor, og det følger med et eksemplar i alle "Star Wars: Revenge of the Sith" DVD-eksemplarer.

Transseksuelle i HistorienEdit

I løpet av historien (455-2067 e.kr.) har det finnes mange kjente og ukjente transseksuelle. Blant de mest kjente er Hannibal, Lewis Carrol og Egil Svartdahl. De transseksuelle deles gjerne opp i to kategorier: skap-transseksuelle, og kvasi-transseksuelle. De skap-transseksuelle har i årevis (1615-2007) hatt en vendetta gående mot de kvasi-transseksuelle, fordi de føler at verden ennå ikke er stor nok for begge gruppene. Nyere forskning viser derimot at det faktisk er plass til begge gruppene, dersom de kvasi-transseksuelle hadde vedtatt å kutte medlemsavgiften til to trans, som tilsvarer åtte franske mark på verdibørsen i Stockholm. Egil Svartdahl, i spissen for de kvasi-transseksuelle, godtok i 1956 Vederlich-avtalen, i tandem med lederen for de kvasi-transseksuelle, Inger Lise Rypdahl, og denne er framleis gjeldene i dag. Den sier at alle medlemsbrev og aktive artikler skal inneholde minst ett nynorsk ord. Fremdeles har de skap-transseksuelle problemer med å oppretteholde denne avtalen, rett og slett fordi de av gammel vane har vondt for å snakke ett språk som ble laget av en ekte transseksuell.

Also on FANDOM

Random Wiki