FANDOM

Trikken er et fenomen som ble oppdaget tidlig på 1200 tallet, av Tom Cruse, da han var på oppdagelses reise i Madagaskar rett etter hans oppdagelse av blant annet lommelykten. Trikken ble ikke hentet ut av sitt naturlige miljø, før neandertalerne ble lei av den ramponering sent på 1600 tallet. Den ble da eksportert til til de to eneste storbyene på den tiden; Gol og Schwartstrüpenthagsteinstadwiig. Der formerte den seg kraftig, og dens etterkommere flyttet seg raskt rundt i verden hvor de skapte redsel og terror. De første amerikanske innbyggerne ble tatt i et statskupp av Tram Washington, som ble den første trikken som ble president i de forente stater, men ble fort avsatt i et militærkupp av Trikk Both.

På midten av 1900 tallet la mennesket restriksjoner på trikken, slik at den kun hadde verdi som transport i store byer. Dette likte den dårlig, og det førte til et blodig slag mellom trikk og mann i montenegro i 1974. trikken vant, og slo seg ned i de aller største byene, midgard og siggerud. Siggerud følte seg da som vanlig mobbet, og svarte med å bombe Arnold schw............... stortinget svarte med å legge om toglinjen slik at siggerud mistet all kollektiv trafikk.

I dagens samfunn er har trikken pensjonert seg, og nyter sin pensjons tilværelse i diverse storbyer, hvor den lever av å kjøre på folk, i tide og utide. Før trikken pensjonerte seg spilte den en stor rolle i NASA, da den oppdaget nye bruksområder for bla. Myggstikk.

Also on FANDOM

Random Wiki