FANDOM

«Ulvemus? Jeg vil heller ha møtt ti slagbjørner i Alaska, eller kanskje enda værre; vært naken og møtt hele homsepatruljen på dassen i en homsebar!»

~ Lars Monsen om Ulvemusa

Ulvemus.jpg

Eneste kjente bilde tatt av en Ulvemus. Kameraet ble funnet ved siden av skjelettet til en uheldig amatørfotograf.

Slekt Edit

Denne musa tilhører vargfamilien. På latin heter Ulvemusa Vagina Vargus

Beskrivelse Edit

Denne lille krabaten hopper rundt på skogbunnen og angriper alt levende den ser, uansett størrelse. Siden ulvemusa er et flokkdyr kan den gjøre stor skade på selv større dyr. Levningene til utallige elger samt en og annen sauebonde er funnet etter at disse lumske skapningene har vært på ferde.

Spesielle egenskaper Edit

Alle ulvemusene er født med stygge underbitt. Kjevene er utstyrt med pirajalignende tenner. Den mest vanlige dødsårsaken for ulvemusa er at den biter seg i tunga, og deretter dør en langsom og smertefull død, på grunn av blodtap.

Parring Edit

Parringsritualet til ulvemusa har aldri blitt observert. Dvs parringsritualet har aldri blitt observert av noen som har klart å komme levende fra observasjonen. Det eneste man kan si med sikkerhet er at ulvemusa ikke bedriver oralsex.

Also on FANDOM

Random Wiki