FANDOM

PS. Om du vil bli kvitt viruset er det bare å koble internett kabelen ut fra dataen og hold for enden av kabelen. Putt den oppi en bøtte, og la alle virusene komme ut. Etterpå hiver du alle virusene oppi en tett plastpose så de ikke kan komme uta, og kaster den i søppeldunken.

Virus er koslige programmer/koder som kan holde deg i aktivitet i flere timer. Største årsaken til virus er enten med å laste ned pr0n fra skumle sider eller å faktisk bare klikke villt rundt (på bestemomåten) som en helt vanlig n00b.

De stakkars geniene som har brukt magfoldige timer på å skrive en masse script på utallige vanskelige programeringsspråk får ikke så mye som en liten notis i lokalavisa.

Visst du først har vært så heldig å få virus må du med en gang kontakte Norton gjennom den enkle kundesørvicen på telefon. Der kan du snakke med ferske innvandrere uten særlige norsk-kunskaper Du er garantert å få fjernet viruset etter å ha fått anbefalt å kjøpe Norton Antvivirus for bare 9999$.

Mange tror at Windows er ett virus, men dette er feil. Her er de ti hovedgrunnene som skiller Windows fra å være ett virus

  1. Virus er gratis.
  2. Virus tar ikke opp mesteparten av harddisken din.
  3. Virus trenger ikke mer enn 16 MB RAM.
  4. Virus inneholder ikke større feil.
  5. Virus har ikke tre forskjellige manualer som alle er uleselige.
  6. Virus lekker ikke informasjon om det kommende Windows ZP, for å hindre folk i å bytte til Linux eller mac.
  7. Virus er ikke på alle PCer.
  8. Ingen bryr seg om om viruset er 16 bit, selv om det sier at det er 32 bit.
  9. Virus installerer seg selv.
  10. Virus-programmerere bruker ikke instinkt, men hjernen.

Man får også mye virus når man installerer windows 2000 millenium edition.

Also on FANDOM

Random Wiki