Fandom

Ikkjepedia

World of Warcraft

1 158pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Spillet og beskrivelser av folk Edit

Forkortelsen for dette ekstremt avhengighetsdannende spillet er WoW Som tidligere sagt er dette et ekstremt avhengighetsdannende spill som er sagt i en annen artikkel å være like avhengighetsdannende som heroin, røyk og hasj til sammen. Poenget med dette meningsløse spillet er å bruke mest mulig tid på det samtidig som du betaler over 100 kr i måneden for å spille det.. Kort sagt, folk som spiller dette er folk som lever på trygd og ikke har et liv noe som egentlig er ganske trist. Selvfølgelig kan du velge mellom flere raser å spille. Vi har mennesket som har overdrevent store muskler og alltid six-pack. De driver med dans som du gjør for deg selv på badet. Så er det nattalvene (night elves på engelsk) som ser ganske skeive ut. De driver med homse dans. Det passer faktisk bra til YMCA. Det er dvergene som har overdrevent store armmuskler og en ølvomb, om ikke det er nok har de et veldig langt skjegg og hestehale, de har også en tjukk skotsk dialekt noe som gjør dem ganske uforståelige. Når de danser ser det ut som en tradisjonell russisk dans blandet med riverdance. Det er tauren som kan sammenlignes med en ku på to bein, bortsett fra at kuen er mye kulere. Jeg vet ikke hva jeg skal sammenligne dansen deres med.. Det er orker som er store grønne skapninger som også har overdrevent store muskler. De driver med stepdancing. Det er undead som det heter på engelsk som ser ut som om de er halvt råtne, halvt ingenting. Disse ser ut som folk som rocker til heavy metal. Det er blå troll med svære hoggtenner og en afro-amerikansk slum slang som mildt sagt høres rart ut (What be up, mon?). Når de danser står de på hendene, sparker høyt og tar salto. Til sist og faktisk minst har vi gnomene. De har en ekstremt irriterende pipestemme og de har alltid rar hårsveis og de elsker å mekke på ting. Når de danser ser det ut som om de spanker noen. Gnomene er også nært beslektet med Skullator også kjent som Huy Lai Hoang Duc.

Expansion Pack Edit

I januar 2007 kom det ut en expansion-pack som heter The Burning Crusade (TBC) der det var inkludert to nye raser; draenei og blodalver (blood elves på engelsk). Draenei kan sammenlignes med en fisk med bein, armer og et menneskelignende hode som det vokser tentakler ut av (litt som Davy Jones i PotC: Dead Man's Chest, men ikke helt). De snakker mildt sagt uforståelig, litt som noe dansk-skotsk smøreri kvernet sammen med en kylling og et horn fra en ku. Hvis du legger til rautingen fra 3,7 kuer så får du noe som vil ligne på dette. Dansingen deres stammer sansyneligvis fra et tyrkisk danseband/terrosrist gruppe. Blodalvene (høres ut som en gruppe emoer..) ser også litt skeive ut og det at dansingen deres ser ut som han fyren som danser i filmen Napoleon Dynamite (hvis du ikke vet hvem det er kan du søke på tittelen på YouTube) gjør ikke saken noe bedre.

Klasser Edit

Vi har jo også de forskjellige klassene du kan velge mellom!

Sjaman (shaman): En gruppe naturister som springer rundt og spiser gress, plukker blomster og gir generelt faen.

Druide (druid): En dyretemmer med ID-kort. Tar du ID'en fra ham, blir han en Drue.

Jeger (hunter): Springer rundt med svære geværer og blodtørstige dyr. Ikke akkurat det du vil møte på en lørdagskveld, halvveis ut i Full Pakke.

Kriger (warrior): Det sies at alle krigere er født med sverd på bena.

Prest (priest): Prester har Gud i ryggen, noe som gjør dem til den sterkeste rasen i spillet. De kan simpelthen ikke tape.

Snikmorder (rogue): Dolker prester i ryggen. Etterpå dør de.

Trollmann (mage): Harry Potter

En annen slags trollmann (warlock): Harry Potter med et lite dyr på slep.

Paladin (paldin): Hellige folk. Ikke rør dem, da blir de til en boble og forsvinner.

Chuck Norris (Chuckus Norickus): Var planlagt fra starten, men ble droppet, simpelthen fordi PC'em til mannen i gata ikke har nok minne. Chuck Norris krever et 1028 mb. grafikk-kort, en Kr4m3r.prosessor med 715 Thz, og en patch til 915 kb som kan lastes ned her. Nei, her.

Ekspertise Edit

Vi må ikke glemme områdene du kan bli ekspert på! (Gidder ikke oversette.. Tar det bare på engelsk)

Engineering: BOOOOOOOOOM!

Mining: *hakkhakkhakk* Rogue stealthminer kommer og dreper deg og tar "veinen" din

Blacksmithing: Dette ligner nå da mer på en kniv enn en dolk?

Skinning: Folk som velger dette er syke og vil flå alt de kommer over

Leatherworking: Skeivinger som lager ting som läderhosen

Herbalism: Folk som plukker weed

Alchemy: Folk som lager drugs. Passer godt sammen med herbalism

Enchanting: can someone enchant red glow on my weapon, plz?

Tailoring: Designere. Lager ting som Tina i Designerspirene ville gått i (huff!)

Jewelcraftin: ooooooh sparkly!

Førstehjelp: Du ender opp som en mumie når noen skal prøve på deg

Fisking: Den biter ikke

Matlaging: Virtuell mat?

Avvenning Edit

Hvis du noen gang har spilt dette spillet (Gud forby) så er det 97,16135781% sjanse for at du har blitt hekta. Da må du på AWS-møter (Anonyme Warcraft Spillere). Her pusher de hverandre fram ved å ikke gjøre quests, spille mindre o.l.

Språk Edit

Taurahe: Møøøøøøø.. Møøøø! Mø?

Orkisk: Grynt, grynt, grynt.. kek!

Thalassian: au! emo..

Troll: What be up, mon? Did jo kill samwan?

Dødt språk: *stille som i graven*

Dvergisk: Greet tu mit'cha! Whacn I do fer ye?

Gnomisk: ANNOYING!

Darnassian: YMCA, YMCA..

Draenei: Grtfrtn! Thnruhvntfrgtns.

Common: bla, bla, bla.. lol

Se også Murloc :D min add.

Also on Fandom

Random Wiki