FANDOM

Youghurten under lokket er en irriterende ting. Man må slikke den av og det tar flere sekunder. Youghurten under lokket ble funnet opp av David hasselhoff og er en viktig faktor i hans salg av youghurt på Bunnpris.

Konseptet rundt youghurten under lokket Edit

Konseptet med youghurten under lokket er at man må slikke den av, og når noen slikker youghurt av et lokk sendes det et signal til David Hasselhoff. Han har patentert ideen og tar betalt for den, på grunn av signalene kan han holde orden på at ingen lar være å betale ham. Youghurten under lokket oppstår uten at du rister youghurten din.

Det store youghurt ranet Edit

500 år f.kr samlet en stor mengde jøder seg, de skulle rane det store youghurt lageret i Jerusalem. Jøden som sto bak planene het David Hasselhoff og han ville rane lageret med navn TINE. Jødene trengte seg inn i TINE men Hasselhoff gikk mot sine egne menn og TINE fikk vite om det hele. Hasselhoff fikk da stillingen som nestleder i TINE. Senere drepte han Tine's hovedleder med en dypfryst kanarifugl og tok over stillingen som hovedleder. Han oppfant youghurten under lokket.

Also on FANDOM

Random Wiki